Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik vraag me af of ik beter mijn pc kan upgrade, zo ja hoe en wat, of tijd voor een andere?
Ik heb al enkele jaren een pc van de Aldi in Duitsland, waar nu een 1 GB videokaart in zit.
Nu heb ik afgelopen week GTA 5 geïnstalleerd, maar de pc draait volop toeren, en ook in het GTA menu zie ik dat het videokaartgeheugen zo goed als maximaal gebruikt wordt, terwijl ik niets meer kan instellen zodat het minder wordt.?
Welke videokaart kan ik evt op mijn pc aansluiten, evt werkgeheugen ook uitbreiden of gewoon beter gaan kijken voor iets anders?
Aangezien deze toch al van 2015 is. sta er zelf ook van te kijken
Zie pc specs in onderstaande afbeeldingen
Wat is je budget?
voor evt in orde maken van de pc zodat ik gta 5 normaal kan spelen , max 300-350 euro
Mocht het een nieuwe worden 600-750 euro?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, internet/ mail etc .
Hopelijk kan iemand me hier goed advies geven!
Bedankt alvast!
Ik vraag me af of ik beter mijn pc kan upgrade, zo ja hoe en wat, of tijd voor een andere?
Ik heb al enkele jaren een pc van de Aldi in Duitsland, waar nu een 1 GB videokaart in zit.
Nu heb ik afgelopen week GTA 5 geïnstalleerd, maar de pc draait volop toeren, en ook in het GTA menu zie ik dat het videokaartgeheugen zo goed als maximaal gebruikt wordt, terwijl ik niets meer kan instellen zodat het minder wordt.?
Welke videokaart kan ik evt op mijn pc aansluiten, evt werkgeheugen ook uitbreiden of gewoon beter gaan kijken voor iets anders?
Aangezien deze toch al van 2015 is. sta er zelf ook van te kijken

Zie pc specs in onderstaande afbeeldingen
Wat is je budget?
voor evt in orde maken van de pc zodat ik gta 5 normaal kan spelen , max 300-350 euro
Mocht het een nieuwe worden 600-750 euro?
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Gamen, internet/ mail etc .
Hopelijk kan iemand me hier goed advies geven!
Bedankt alvast!
[Voor 6% gewijzigd door Bunny_nl op 22-03-2021 10:36]