Toon posts:

Homekit compatibel filter bij Televisies?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• slyoldfox
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 31-08 21:28
Hoi,

Zou het mogelijk zijn van een "homekit" compatibel filter toe te voegen bij de Pricewatch op Televisies?

Ik weet niet of jullie die metadata hebben, maar niet alle Airplay 2 zijn Homekit compatibel, maar was er wel naar op zoek.

Zie bijvoorbeeld het artikel: https://www.iculture.nl/gids/homekit-smart-tv/

Bedankt om het te bekijken :-)

Alle reacties

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20:11

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb even wat fabrikanten bekeken maar deze data krijgen we op dit moment niet aangeleverd.
Wat ik wel zag is dat in principe elk toestel met Airplay 2 Homekit compatible is behalve Samsung toestellen.
Mogelijk komt deze ondersteuning dus later maar op dit moment ontbreekt het dus nog.

Voor nu kan ik dus nog geen filter aanmaken omdat duidelijke data voor ons ontbreekt. Mocht dit later wel netjes worden doorgegeven dan zullen we deze zeker aanmaken.

• slyoldfox
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 31-08 21:28
@Mooijekind ter info, ik probeerde een tv te vinden die zowel werkt met homekit (dan bedoel ik vooral het selecteren van een input via de home app), airplay2 heeft én google cast heeft.

Bij portable speakers was ik zo uitgekomen op de JBL link portable, maar TVs is dat nog even zoeken. :)

Bedankt voor de info had inderdaad al gemerkt dat Samsung geen optie was.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee