Verschil tussen xbox 360 en slim

Pagina: 1
Acties:
  • 587 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avandu
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik wil een xbox 360 halen om wat spellen op te spelen. Ik weet niet welke ik moet kiezen tussen de normale xbox 360 en de slim versie.

Wat is het verschil tussen de twee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Functioneel geen noemenswaardig verschil. Wel is de slim iets nieuwer, zuiniger en stiller als ik het me goed herinner. En volgens mij kan de gewone 360 een losse harddisk bovenop geklikt krijgen, waar de slim het moet doen met onboard opslag.

Verder: https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8

[ Voor 23% gewijzigd door spone op 21-03-2021 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

google
https://levelskip.com/con...e-Between-Xbox-360-Models

had je zelf ook makkelijk kunnen vinden :?

[ Voor 21% gewijzigd door keur0000 op 21-03-2021 22:17 ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Ga voor een slim. Een phat gaat sowieso RROD krijgen. Slim is volledig herzien.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 12:16

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

spone schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:16:
Functioneel geen noemenswaardig verschil. Wel is de slim iets nieuwer, zuiniger en stiller als ik het me goed herinner. En volgens mij kan de gewone 360 een losse harddisk bovenop geklikt krijgen, waar de slim het moet doen met onboard opslag.

Verder: https://www.google.com/se...&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Slim heeft gewoon aan de zijkant een hardeschijf zitten. Kwestie van kleiner klepje en minder in het oog zittende kleinere behuizing.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

BadpunK schreef op maandag 22 maart 2021 @ 07:03:
Ga voor een slim. Een phat gaat sowieso RROD krijgen. Slim is volledig herzien.
Sowieso is overdreven, dat is gewoon niet waar. Heb er hier ook nog genoeg staan die prima werken (en veelgebruikt zijn) en het nog gewoon doen.

Maar, er is niet echt een goede reden om nu nog op zoek naar te gaan naar een phat 360. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, ook een slim koop je voor een prikje en die zijn zoals gezegd stiller, kleiner en betrouwbaar(der). Wel eentje zoeken met 250GB opslag, de modellen zonder hebben een 4GB chip en daar ga je geen oorlog mee winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 11:25
@avandu Welkom op Tweakers! Om het forum overzichtelijk te houden zijn topics met zulke 'helpdeskvragen' ongewenst. Korte vragen kunnen altijd gesteld worden in de algemene ervaringen-topics, maar eigenlijk verwachten we dat je zelf een stuk eigen inzet voor je een topic opent.

TIP: in de topicstart van de grote topics op het forum staat meestal een heleboel informatie waar je de meeste gestelde vragen kunt vinden. Voor de Xbox 360 (hoewel verouderd): Het Xbox 360 Ervaringen Topic Deel 67

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.