Ik heb een pentium 2, 333mhz processor. Een Asus P2L97 moederbord en 64 mb geheugen. Nu heb ik 2 x 128 mb geheugen erbij gedaan. 128 mb op 1e (waar voorheen 64mb zat)en 2e slot. Op 3de slot dan de 64mb. Maar als je bij mijn computer kijkt en dan eigenschappen, dan zegt windows dat ik maar 192 mb heb. Het lijkt ook wel of mijn computer trager is geworden. Kan iemand me helpen.
dubbel, enkelzijdig bedrukt pcb probleem, of bepaalde sloten die alleen maar enkel pakken. Wissel de boel eens om en kijk wat er gebeurt...
Bepaalde mobos willen nog wel eens problemen hebben met enkel of dubbel bedrukte pcbtjes, evanl het type rammetje wat gebruikt word.
Bepaalde mobos willen nog wel eens problemen hebben met enkel of dubbel bedrukte pcbtjes, evanl het type rammetje wat gebruikt word.
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
misschien een van je reepjes kapot
haal ze er 's allemaal uit en zet ze er allemaal een voor 1 in, als er dan een reepje kapot is start je pc niet meer op.
haal ze er 's allemaal uit en zet ze er allemaal een voor 1 in, als er dan een reepje kapot is start je pc niet meer op.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Waarschijnlijk is inderdaad je geheugen niet allemaal enkelzijdig of allemaal dubbelzijdig bedekt met chipjes, of is er daadwerkelijk een dimmetje van 128 stuk..
soms kunnen niet alle banken tegelijk gebruikt worden.
soms kunnen niet alle banken tegelijk gebruikt worden.
Freelance tweaker