Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• Brutus de Bruut
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17-06 20:57
Geheugen
Zoek een knap setje geheugen 2 x 16GB voor MSI MAG B550 Torpedo wat samen moet werken met een AMD Ryzen 7 3700X welke ik van mijn huidige MB afhaal

Wat is je budget?
Tot € 200,00

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil mijn mini=itx moederbord vervangen door een ATX. De Keuze is gevallen op de MSI MAG B550 Torpedo. Ik gebruik de PC voor Photoshop, Lightroom, en af en toe wat gaming (geen prio). Via de MSI site al geprobeerd geheugen te vinden maar of het kost 350+, geheugen niet te vinden op tweakers of wat ik op tweakers vindt staat weer niet op de MSI site. De huidige set die op mijn mini-itx zit ga ik hergebruiken in een ander systeem.

Wie heeft advies?

Alle reacties

Acties:
  • +3Henk 'm!
Deze kits werken gegarandeerd

• Brutus de Bruut
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17-06 20:57
Wat een super antwoord

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik zou pricewatch: PNY XLR8 MD32GK2D4320016XR doen. Is een stuk goedkoper. De RGB versie met "GB" achter het type nummer staat op de QVL van MSI. De versie zonder RGB zal ook gewoon werken.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True