Toon posts:

Hoe rfid tags clonen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NickNick1988
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-04-2021
Hallo mijn vraag is ik huur een appartement met een tag om deuren open te maken ik wou er een bij laten maken maar kwam er achter dat het met chip tags gaat het ziet eruit net als Zie foto.
Alleen is mijn vraag hoe cloon ik tags? En heb ik er iets voor nodig?

Beste antwoord (via NickNick1988 op 21-03-2021 21:19)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er zit veel verschil in die tags
Van eenvoudige string tot secured level acces.

Ik mag hopen dat als het voor de deur-toegang bedoeld is, dat het geen 12€ aliexpress setje benodigd om te kopieren ;)

https://www.aliexpress.com/item/32718520545.html

Mijn parkeerunit gebruikt rfidkaartjes, welke redelijk eenvoudig te kopiëren waren in het begin, maar al snel begon het met een only in after out.
Dus als het kaartje niet had uitgecheckt, kwam je ook niet daarmee binnen ( wat gebeurt als je het kopieert )

Nu zijn het van deze key-fobs, en waar je dus de oude met een Android telefoon kon inlezen, en schrijven, worden deze alleen herkend met aanwezigheid, geen data uitgelezen

[Voor 45% gewijzigd door FreshMaker op 21-03-2021 21:05]

Alle reacties

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:52

Tens

fits the description

Ik zou gewoon de verhuurder om één extra vragen.......

Heeft een master in kromme zinnen bouwen

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
even volgen.. hier hebben ze ook van die dingen.. en een extra tag rekenen ze de hoofdprijs voor..

Dell XPS 15-9570, Dell E6440, HP EliteDesk G4 705, Ryzen 9 5900x custom server

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Je hebt een rfid reader/writer nodig die deze tags kan clonen

Maar qua veiligheid hou je de rfid toch tussen 2 metalen lagen als je die niet gebruikt? YouTube: How to Bypass RFID Badge Readers (w/ Deviant Ollam and Babak Javadi)

[Voor 72% gewijzigd door Damic op 21-03-2021 20:12]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Er zit veel verschil in die tags
Van eenvoudige string tot secured level acces.

Ik mag hopen dat als het voor de deur-toegang bedoeld is, dat het geen 12€ aliexpress setje benodigd om te kopieren ;)

https://www.aliexpress.com/item/32718520545.html

Mijn parkeerunit gebruikt rfidkaartjes, welke redelijk eenvoudig te kopiëren waren in het begin, maar al snel begon het met een only in after out.
Dus als het kaartje niet had uitgecheckt, kwam je ook niet daarmee binnen ( wat gebeurt als je het kopieert )

Nu zijn het van deze key-fobs, en waar je dus de oude met een Android telefoon kon inlezen, en schrijven, worden deze alleen herkend met aanwezigheid, geen data uitgelezen

[Voor 45% gewijzigd door FreshMaker op 21-03-2021 21:05]

• FreshMaker
  • Niet online
@NickNick1988

Via PM vragen kan ik niet beantwoorden ....

Maar als je ze niet kan clonen, is die beveiligd :+
Pagina: 1

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers is samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer onderdeel van DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee