Hoe rfid tags clonen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickNick1988
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 04-04-2021
Hallo mijn vraag is ik huur een appartement met een tag om deuren open te maken ik wou er een bij laten maken maar kwam er achter dat het met chip tags gaat het ziet eruit net als Zie foto. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2jUfHMxYabt8v-nhmBqL2daCFEQ=/x800/filters:strip_exif()/f/image/idNd3HMY5Uar2tko98l8KLR0.png?f=fotoalbum_large
Alleen is mijn vraag hoe cloon ik tags? En heb ik er iets voor nodig?

Beste antwoord (via NickNick1988 op 21-03-2021 21:19)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Er zit veel verschil in die tags
Van eenvoudige string tot secured level acces.

Ik mag hopen dat als het voor de deur-toegang bedoeld is, dat het geen 12€ aliexpress setje benodigd om te kopieren ;)

https://www.aliexpress.com/item/32718520545.html

Mijn parkeerunit gebruikt rfidkaartjes, welke redelijk eenvoudig te kopiëren waren in het begin, maar al snel begon het met een only in after out.
Dus als het kaartje niet had uitgecheckt, kwam je ook niet daarmee binnen ( wat gebeurt als je het kopieert )

Nu zijn het van deze key-fobs, en waar je dus de oude met een Android telefoon kon inlezen, en schrijven, worden deze alleen herkend met aanwezigheid, geen data uitgelezen

[ Voor 45% gewijzigd door FreshMaker op 21-03-2021 21:05 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:16

Tens

No 24 hours, no 3 or 100 days.

Ik zou gewoon de verhuurder om één extra vragen.......

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
even volgen.. hier hebben ze ook van die dingen.. en een extra tag rekenen ze de hoofdprijs voor..

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:16

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Je hebt een rfid reader/writer nodig die deze tags kan clonen

Maar qua veiligheid hou je de rfid toch tussen 2 metalen lagen als je die niet gebruikt? YouTube: How to Bypass RFID Badge Readers (w/ Deviant Ollam and Babak Javadi)

[ Voor 72% gewijzigd door Damic op 21-03-2021 20:12 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
Er zit veel verschil in die tags
Van eenvoudige string tot secured level acces.

Ik mag hopen dat als het voor de deur-toegang bedoeld is, dat het geen 12€ aliexpress setje benodigd om te kopieren ;)

https://www.aliexpress.com/item/32718520545.html

Mijn parkeerunit gebruikt rfidkaartjes, welke redelijk eenvoudig te kopiëren waren in het begin, maar al snel begon het met een only in after out.
Dus als het kaartje niet had uitgecheckt, kwam je ook niet daarmee binnen ( wat gebeurt als je het kopieert )

Nu zijn het van deze key-fobs, en waar je dus de oude met een Android telefoon kon inlezen, en schrijven, worden deze alleen herkend met aanwezigheid, geen data uitgelezen

[ Voor 45% gewijzigd door FreshMaker op 21-03-2021 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Niet online
@NickNick1988

Via PM vragen kan ik niet beantwoorden ....

Maar als je ze niet kan clonen, is die beveiligd :+
Pagina: 1