Toon posts:

Aankoop UTP op rol/doos

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Marnix1988
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:08
Ik zoek een?
UTP Kabel die ik van BG naar de Zolder kan trekken. Omdat dit helaas niet via een loze leiding kan heb ik nu de mogelijkheid om 1x, 3 kabels naar boven te trekken. Heb wel vaak kabels aangesloten, maar met een connector, maar dan kreeg ik vaak de kabel mee. Nu zie ik dat er wel genoeg opties zijn, en heb ik onderstaande uitgekozen maar gezien ik deze kabel niet zomaar weer kan vervangen toch nog even extra advies inwinnen.

Gebruik: Niet heel spannend, mogelijk later een TV/Console/Computer/Omvormer/accesspoint

Wat is je budget?
Ik heb niet echt een budget, maar ik denk dat rond de 200 euro wel moet lukken.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb 1 voorbeeld gevonden van een kabel die volgens mij prima moet voldoet: Hirschmann INKA CAT6 ECA UTP netwerkkabel wit 305 meter. Uiteraard sta ik ook open voor andere als iemand slechte ervaring heeft met deze kabel of gewoonweg een betere optie weet.

Alle tips/input is welkom _/-\o_

Alle reacties

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:28
Geen ervaring met de door jouw genoemde kabel, maar waarom heb je 300 meter nodig? Is je zolder op de 10e verdieping?

Ik heb mijn spullen gehaald bij sandervunderink.nl. Daar kun je ook een tang halen (https://www.sandervunderi...rs-met-kabeldoorvoer.html), connectoren (https://www.sandervunderi...rs-met-kabeldoorvoer.html), en wat tules (https://www.sandervunderi...j45-connectoren-4263.html).

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-03 14:16
Met @Timorad gewoon deze halen https://www.sandervunderi...en-cat-6-grijs-7965e.html

Scheelt je veel geld en is gewoon goed.

HD4Life @ Full-HD

• Marnix1988
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:08
Thanks! Dan zal ik die gaan halen. 300Meter is waarschijnlijk wat overdreven, maar rechtstreeks omhoog zal ongeveer 9 Meter zijn per kabel en dan moet ik op zolder nog wat omwegen gaan maken. Dus ik ga zeker van 17 a 18 meter per kabel uit en ik twijfel nog even of ik direct meer wil trekken en die loos achter de muur wel leggen. Gewoon zodat ik later wat opties heb.

Vandaar dat ik dan gewoon voor 300M kies zodat ik weet dat ik genoeg heb, ook voor een eventueel toekomstig project is het niet erg wat meters over te houden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee