Toon posts:

Samsung lichtsensor gaat weer aan

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-03 22:56
Mijn vraag:
Ik wil graag de lichtsensor uit hebben (via menu --> algemeen --> ECO-oplossing --> Detectie van omgevingslicht).

Deze instelling staat soms spontaan weer aan en ik vraag mij af waar dat mee te maken heeft.
Ik kom er nog niet achter hoe dit kan, of dit te maken heeft dat ik het per apparaat moet instellen of dat er een andere reden is waarom ik soms merk dat hij weer aanstaat.

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Samsung UE65TU7170SXXN.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Ik heb op google en tweakers gezocht en het enige wat ik kan vinden is dat dit te maken kan hebben met winkelmodus. Mijne staat op thuismodus dus dit is het probleem niet.

Is iemand bekend hoe deze menu optie werkt en waarom deze soms weer aanstaat?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Alle reacties

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

Mijn Sony flikt dit wel eens na een software update, misschirn is dat de oorzaak. :)

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

• knorde
Fraggert schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:02:
Mijn Sony flikt dit wel eens na een software update, misschirn is dat de oorzaak. :)
Ik heb hem sinds een paar dagen, op de eerste dag heb ik op updates gecheckt en er waren geen updates. Hij draait nu nog steeds dezelfde firmware dus dit lijkt het niet te zijn.

Dit lijkt me toch ook een instelling die je normaal maar 1x hoeft in te stellen?

[Voor 10% gewijzigd door knorde op 21-03-2021 19:23]

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

knorde schreef op zondag 21 maart 2021 @ 19:20:
[...]

Ik heb hem sinds een paar dagen, op de eerste dag heb ik op updates gecheckt en er waren geen updates. Hij draait nu nog steeds dezelfde firmware dus dit lijkt het niet te zijn.

Dit lijkt me toch ook een instelling die je normaal maar 1x hoeft in te stellen?
Ik suggereerde het voor de zekerheid maar even, eerdere sony updates gooiden zelfs in het begin mijn hele beeldinstellingen terug op default. |:(

• knorde
Fraggert schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:10:
[...]

Ik suggereerde het voor de zekerheid maar even, eerdere sony updates gooiden zelfs in het begin mijn hele beeldinstellingen terug op default. |:(
Het "probleem" heeft zich hier vanzelf opgelost.
Geen idee hoe het kan maar hij blijft nu gewoon uit (zoals gewenst).

• Fraggert
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

knorde schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 20:53:
[...]

Het "probleem" heeft zich hier vanzelf opgelost.
Geen idee hoe het kan maar hij blijft nu gewoon uit (zoals gewenst).
d:)b

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee