Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pammy
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 18-04-2021
Mijn vraag
..Heb sinds kort deze tv met 'slimme' afstandbediening LG Magic Remote, maar iets simpels als in een streaming programma (bijv. Netflix) vooruit of terug scrollen kan ik niet vinden, had eerder Samsung tv, daar staan hiervoor knoppen op afstandbediening (twee pijltjes links om terug te gaan in programma, twee pijltjes naar rechts om vooruit te gaan), die staan hier niet op de afstandbediening. Heb in gebruiksaanwijzing gekeken, is niks over te vinden, ook niet op LG site of elders op www. Iemand??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via Pammy op 29-03-2021 15:10)

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Is dat die AB met zo'n rond ding in het midden? Daar op de linker of rechterkant van de ring indrukken en vasthouden. Dan scroll je voor of achteruit.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:19
er is een schuifbalk waarmee je met de muis kan scrollen

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pammy
Dank voor je snelle reactie, mij vield inderdaad een schuifbalk op in het scherm (denk dat je die bedoelt) bij Videoland, maar niet bij Netflix...? Vandaar dat ik denk dat er nog een andere manier moet zijn....?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Is dat die AB met zo'n rond ding in het midden? Daar op de linker of rechterkant van de ring indrukken en vasthouden. Dan scroll je voor of achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pammy
Sorry voor de late reactie, maar dit was inderdaad de oplossing.
Na heel veel jaren Samsung tv's vind ik dit wel een prachtige tv, maar een ingewikkelde en some zenuwachtig reagerende afstandbediening... bedank voor je hulp.