Toon posts:

Wireless mini gaming Azert keyboard gezocht

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• geysenbert
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-04-2021
Hallo

Ik ben op zoek naar een wireless
Mechanical mini gaming keyboard (azerty)

Zoals de anne pro, 2
Of ducky one

Liefst wireless mogelijkheid met draad.
Het moet Azerty zijn

Dit lijkt niet te vinden

Kent iemand een brand die dit toch maakt in azerty lay-out?

Thx!!

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-11-2022

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

Je zou gewoon een ducky one of anne pro kunnen kopen, dan andere keycaps kopen en erop zetten, en dan SharpKeys gebruiken om ze te remappen.

Bedoel je met een “mini keyboard” zo’n toetsenbord: https://www.duckychannel.com.tw/en/HyperX-x-Ducky-One-2-Mini? En is RGB en eis?

En wat voor switches wil je? En waar ga je het voor gebruiken? Ik denk gaming maar aangezien er ook ducky one’s zijn met cherry MX blue switches zou het ook kunnen zijn dat je er veel mee gaat typen.

Specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Ik zou eens op een Franstalige website kijken - zoek bv. op de Franse Amazon site naar 'clavier mecanique azerty mini'

• geysenbert
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-04-2021
Hoiboy19 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 13:03:
Je zou gewoon een ducky one of anne pro kunnen kopen, dan andere keycaps kopen en erop zetten, en dan SharpKeys gebruiken om ze te remappen.

Bedoel je met een “mini keyboard” zo’n toetsenbord: https://www.duckychannel.com.tw/en/HyperX-x-Ducky-One-2-Mini? En is RGB en eis?

En wat voor switches wil je? En waar ga je het voor gebruiken? Ik denk gaming maar aangezien er ook ducky one’s zijn met cherry MX blue switches zou het ook kunnen zijn dat je er veel mee gaat typen.
Bedankt alvast!
Switches maakt niet superveel uit. Vooral gaming en beetje werken/typen maar niet al te belangrijk. Wil een kleinder extern keyboardje omdat ik game op men laptop en men toetsenboard dichterbij wil en laptop verder af.

Vooral gaming en een beetje te typen.
Zal dan beter gaan voor die anne pro. Omdat doe ook wirelesss is.
Is het dan mogelijk om de caps te switchen naar azerty en dan die sharpkeys is een programma veronderstel ik? Want daar heb ik geen kennis van

Cheers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hoiboy19
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 27-11-2022

Hoiboy19

sudo rm -rf /*

geysenbert schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:18:
Is het dan mogelijk om de caps te switchen naar azerty en dan die sharpkeys is een programma veronderstel ik? Want daar heb ik geen kennis van
Kan je een foto maken van wat je nu hebt (van je laptop dus)? Ik weet namelijk niet of bijvoorbeeld de shift toets even lang is van azerty en qwerty. Als die maten verschillen zal je op zoek moeten gaan naar een van oorsprong azerty toetsenbord.

Als alles wel even lang is heb je trouwens helemaal geen andere keycaps nodig (bedenk ik me nu), want dan kan je gewoon de keycaps die op het toetsenbord zitten verplaatsen dan met SharpKeys ze remappen.

SharpKeys is inderdaad een programma, hier een tutorial hoe je het gebruikt: https://beebom.com/how-remap-keyboard-windows-10/.

Dan kan je dus van de q een a maken enzovoort.

[Voor 11% gewijzigd door Hoiboy19 op 21-03-2021 15:43]

Specs

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WinterEFG
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-03 02:26
Zou toch wel eerst op zoek gaan naar een azerty toetsenbord, het zijn niet alleen de letters maar ook veel leestekens etc die in een andere combinatie op de keycaps staan.

Hele keycaps sets voor azerty zijn ook wel te krijgen, maar dan moet het wel dezelfde (ISO) layout hebben, anders loop je tegen dingen aan als een kleine enter toets en een grote linker shift waar de azerty set niet overheen kan.

Edit: https://www.bol.com/nl/p/...senbord/9300000024257899/

Blijkbaar maakt Ducky ze ook wel in azerty layout (geef geen garantie voor zo'n derde partij bij Bol, maar het geeft in ieder geval aan dat het wel bestaat), helaas is deze wel bedraad zie ik net.

Edit 2: na wat meer zoekwerk kan ik ook eigenlijk niks vinden, hoogstens hier en daar een ISO DE/UK/Nordic, daar moeten op zich wel de keycaps van te vervangen zijn.

Dit zou dan bijvoorbeeld een optie zijn: https://www.amazon.de/-/e...l-Keyboard/dp/B085ZRSFY4/

Daarbij geef ik dan wel echt als tip eerst even naar de keycaps te zoeken want dat is ook niet altijd even makkelijk. Geef ook eerlijk toe dat ik alleen even een beetje naar de eisen gekeken heb, weet verder niks over de kwaliteit van dat toetsenbord.

[Voor 53% gewijzigd door WinterEFG op 21-03-2021 17:31]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee