Dag allen,
Ik heb een korte vraag over of er met mijn setup een goed alternatief is voor de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC. Deze heb ik in december besteld voor 520 euro maar de bezorgdatum is al een paar keer verschoven en staat inmiddels op 2 juni
Ik weet dat deze kaarten heel moeilijk te krijgen zijn maar heb me nog niet echt verdiept in de oorzaken en of het dan het wachten waard is enzovoorts.
Is er een goed alternatief waar niet zo'n lange wachttijd voor staat? Qua prijs mag het best wat hoger zijn, zolang het goed aansluit bij de rest van mijn PC.
Ik heb in januari een nieuwe pc gebouwd:
Deze draait nu nog met een oude videokaart maar daar ben ik inmiddels wel een beetje zat van...
De PC is voornamelijk voor games zoals Witcher, AC, Dragon Age, Total War games, etc.
Alvast bedankt voor de hulp en reacties
Ik heb een korte vraag over of er met mijn setup een goed alternatief is voor de Gigabyte GeForce RTX 3060 Ti GAMING OC. Deze heb ik in december besteld voor 520 euro maar de bezorgdatum is al een paar keer verschoven en staat inmiddels op 2 juni

Is er een goed alternatief waar niet zo'n lange wachttijd voor staat? Qua prijs mag het best wat hoger zijn, zolang het goed aansluit bij de rest van mijn PC.
Ik heb in januari een nieuwe pc gebouwd:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 137,75 | € 137,75 |
1 | Moederborden | ASRock B460M Pro4 | € 86,- | € 86,- |
1 | Monitoren | Iiyama G-Master GB2560HSU-B1 Zwart | € 209,- | € 209,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 37,50 | € 37,50 |
1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 95,26 | € 95,26 |
1 | Voedingen | Corsair TX550M | € 70,90 | € 70,90 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 500GB | € 67,95 | € 67,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 704,36 |
Deze draait nu nog met een oude videokaart maar daar ben ik inmiddels wel een beetje zat van...
De PC is voornamelijk voor games zoals Witcher, AC, Dragon Age, Total War games, etc.
Alvast bedankt voor de hulp en reacties