Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

IP Address kwijt - ACCESS POINT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bramp4421
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-04 21:47
Beste Tweakers,

Vanmorgen heb ik geprobeerd van een oude Linksys Cisco router een access point te maken. YouTube tutorials gevolgd, het liep allemaal vlekkeloos tot aan het einde. Ik heb het IP address gewijzigd van deze router omdat deze niet gelijk mag zijn met Router 1 (modem van XS4ALL). Nadat ik heb gedrukt op ''wijzigingen opslaan'', lukt het me niet meer om via ipconfig een ipadress op te vragen en kan ik dus niet meer inloggen in de router-settings. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? Bij standaardgateway staat dus letterlijk niks...

Ik hoor graag van jullie.

B.v.d.

Bram

Beste antwoord (via rens-br op 22-03-2021 09:01)

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:32

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Waarschijnlijk staat je linksys in een ander subnet. Je kunt hem factory resetten. Zit vaak een klein knopje op de achterkant van die dingen. ;)

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

Alle reacties

• 3dfx
  • Registratie: maart 2001
  • Niet online
Resetten naar fabrieksinstellingen en gewoon opnieuw beginnen?

Voor die reset zal er wel ergens een knopje op het kastje zitten dat je met een opengevouwen paperclip zoveel seconden in moet drukken:
zoek in google op typenummer en het woordje "reset" voor de juiste procedure.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:32

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Waarschijnlijk staat je linksys in een ander subnet. Je kunt hem factory resetten. Zit vaak een klein knopje op de achterkant van die dingen. ;)

Mijn specs - iRacing Stats - Overwatch Stats - Game collectie

• bramp4421
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 18-04 21:47
Dankjewel voor jullie reacties!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True