Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Aangezien ze binnenkort beginnen met veel verbouwing leek het ons handig een ups aan te schaffen voor zowel mijn intel systeem(voor zowel werk als gamen) als voor onze nas die gebruikt word voor onderanderen werk backups.
Het gaat om de volgende systemen.
En
pricewatch: Synology DiskStation DS218 Met 2 8tb schijven.
Is een ups een handige oplossing om de systemen veilig te kunnen afsluiten inplaats van dat ze er een keer uitklappen als het stroom er (perongeluk) af gaat en piek belasting bij het terug erop komen te voorkomen? Ik weet niet als een ups de juiste keuze is. Ik heb ook bijvoorbeeld https://www.bol.com/nl/p/...&utm_medium=free_shopping gevonden, zou dat als genoeg zijn om eventuele piek belasting te voorkomen en componenten te beschermen?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb geen flauw idee, €150-€200 max?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Op dit moment zitten beide systemen aangesloten op deze stekkerdoos https://www.allekabels.nl...2SfANmEAAYAiAAEgJr7PD_BwE die naar een ‘normaal’ stopcontact gaan, is dat al genoeg of zou een van de eerder genoemde ideeen nog beter/handiger zijn?
Vanwege het gebruik voor werk is het noodzakelijk dat de systemen zo veel mogelijk gebruikt kunnen worden tijdens de verbouwingen, helaas komt het wel eens voor dat het er uit kan klappen volgens de ondernemer. Vandaar de vragen.
Alvast bedankt!
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Aangezien ze binnenkort beginnen met veel verbouwing leek het ons handig een ups aan te schaffen voor zowel mijn intel systeem(voor zowel werk als gamen) als voor onze nas die gebruikt word voor onderanderen werk backups.
Het gaat om de volgende systemen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-10850K Avengers Edition Boxed | € 379,- | € 379,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z490-F Gaming | € 234,99 | € 234,99 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Gaming X Trio 10G | € 1.321,93 | € 1.321,93 |
1 | Behuizingen | be quiet! Silent Base 802 Window Zwart | € 159,90 | € 159,90 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 94,38 | € 94,38 |
1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/32 | € 185,05 | € 185,05 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 149,- | € 149,- |
2 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 101,05 | € 202,10 |
1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 2TB | € 203,20 | € 203,20 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 119,- | € 119,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.048,55 |
En
pricewatch: Synology DiskStation DS218 Met 2 8tb schijven.
Is een ups een handige oplossing om de systemen veilig te kunnen afsluiten inplaats van dat ze er een keer uitklappen als het stroom er (perongeluk) af gaat en piek belasting bij het terug erop komen te voorkomen? Ik weet niet als een ups de juiste keuze is. Ik heb ook bijvoorbeeld https://www.bol.com/nl/p/...&utm_medium=free_shopping gevonden, zou dat als genoeg zijn om eventuele piek belasting te voorkomen en componenten te beschermen?
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik heb geen flauw idee, €150-€200 max?
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Op dit moment zitten beide systemen aangesloten op deze stekkerdoos https://www.allekabels.nl...2SfANmEAAYAiAAEgJr7PD_BwE die naar een ‘normaal’ stopcontact gaan, is dat al genoeg of zou een van de eerder genoemde ideeen nog beter/handiger zijn?
Vanwege het gebruik voor werk is het noodzakelijk dat de systemen zo veel mogelijk gebruikt kunnen worden tijdens de verbouwingen, helaas komt het wel eens voor dat het er uit kan klappen volgens de ondernemer. Vandaar de vragen.
Alvast bedankt!