Ik zoek een?
Koptelefoon met active noise cancelling die kan opladen tijdens het luisteren.
Meer info?
Als ik aan het leren ben of kijken naar een serie en de accu is leeg, vind ik dat wel ff balen. Daarom zoek ik een koptelefoon die kan opladen tijdens het luisteren. De Sony WH-1000-XM3 heeft alles in huis wat ik nodig heb, behalve opladen tijdens het luisteren. Diens opvolger, de Sony WH-1000-XM4, daarvan kan ik niet vinden of die dat wel kan.
Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro
Vragen
Koptelefoon met active noise cancelling die kan opladen tijdens het luisteren.
Meer info?
Als ik aan het leren ben of kijken naar een serie en de accu is leeg, vind ik dat wel ff balen. Daarom zoek ik een koptelefoon die kan opladen tijdens het luisteren. De Sony WH-1000-XM3 heeft alles in huis wat ik nodig heb, behalve opladen tijdens het luisteren. Diens opvolger, de Sony WH-1000-XM4, daarvan kan ik niet vinden of die dat wel kan.
Wat is je budget?
Ongeveer 300 euro
Vragen
- Is het mogelijk om genoemde koptelefoons te laten opladen tijdens het luisteren (wellicht zie ik iets over het hoofd)? Zo ja, dan koop ik die.
- Zo nee, welke koptelefoon, die qua specificaties en kwaliteit vergelijkbaar is met een van de hierboven genoemde koptelefoons, kan wel opladen tijdens het luisteren?