Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Asus rt-ac86u combineren met access points?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Meijk
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 12-04 20:15
Mijn vraag
Ik heb nu een asus rt-ac68u als router en een ziggo modem in bridge modus. Ik wil twee extra access points in huis maken (zolder en uitbouw). Er ligt al utp kabel naar die plekken. Welke oplossing adviseren jullie? Ik heb geen strenge budget eisen en wil gewoon goede wifi in het hele huis. Dank voor de hulp alvast!

Alle reacties

• RobbyTown
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 20:20

RobbyTown

Grootmeester

Geen idee als je voorkeur voor merk hebt / design / beheer.

pricewatch: Aruba Instant On AP11

Mocht je nog door willen / kunnen lussen dan is deze misschien een optie
pricewatch: TP-Link AC1750 Draadloze Dual-band Gigabit Access Point Voor Plaf...

Als een uplink niet nodig is en wil je goedkoper uit zijn dan
pricewatch: TP-Link EAP225 Access Point AC1350 V3

• Meijk
  • Registratie: mei 2016
  • Laatst online: 12-04 20:15
Dank je wel voor je suggesties. Ik denk dat ik voor de asus rt-ax82u ga. Die is nu 133 euro. Dan kan ik gebruik maken van aimesh en wordt mijn oude router een access point.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True