Toon posts:

Mohairstrips vervangen schuifpui

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Drooler
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik woon sinds een tijdje in een (voor mij) nieuw appartement en het tocht er, en het mohair van de schuifpuien is eigenlijk gewoon helemaal op. Ik wil het dus vervangen en ik heb de firma die de schuifpuien heeft gemaakt gecontacteerd en die vertelde me dat nieuwe mohairstrips bij hen ruim €16 per meter kost (ex btw), wat ik...ehm...nogal stevig vind, maar is dat een normale prijs? Verder wil ik het ook graag zelf monteren, is dat een soort algemeen systeem? Zo nee, hoe moeilijk kan het zijn?

Voor de kenners: het zijn Bomar schuifpuien.

Alle reacties

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Van wie de schuifpui is maakt niet zoveel uit. Mohair = mohair, oftewel een tochtborstel. En die zijn er in verschillende afmetingen te krijgen, je moet dus even meten om geen miskoop te gaan doen. Wat vooral belangrijk is: de breedte van de strip die in het profiel geschoven moet worden én de lengte van de haren.

Hier, 5 meter voor €6 (excl. eventuele verzendkosten). (nee, geen relatie met dit bedrijf)

• Drooler
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20-03-2021
Ah dat is echt superchill, dank :) Meer tips is beter, keep 'em coming!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoek ook op "tochtborstel", dat is de normale Nederlandse naam.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee