Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Schroeven moederbord niet los te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Qikku
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 06-04 15:43
EDIT: OPGELOST, zijpaneel zat te stroef vast, beter punt gevonden om kracht te zetten

Mijn vraag
Ik heb een pc die gebouwd is door een hobby pc bouwer, nu heb ik recentelijk zelf naar de inhoud gekeken en kwam ik er achter dat ik een van de zijpanelen niet kon verwijderen. Dus heb ik netjes alles losgekoppeld en kwam ik uit bij mijn moederbord dat de helft van de schroeven niet de juiste soort was en dat er ook een paar afstandsbusjes verkeerd aangesloten zijn. dus uiteindelijk lukte het niet om de laatste schroeven te verwijderen en heb ik alles maar opnieuw aangesloten.

Relevante hardware die ik gebruik
Sharkoon ATX case en een oud msi moederbord met een zestal bevestigingspunten

Het liefste heb ik suggesties om bij de achterkant van het backpanel te komen, maar dat is me nog niet gelukt.

[Voor 6% gewijzigd door Qikku op 20-03-2021 18:31]

Alle reacties

• Uszka
  • Registratie: maart 2018
  • Laatst online: 00:23
Foto's?

• JukeboxBill
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18:43
Wat is de reden dat je die schroeven niet los krijgt?
Zitten ze muurvast? Draaien ze dol? Zijn de koppen verrot gedraaid? Of anders?

Soms ben ik bijna gelukkig

• Qikku
  • Registratie: maart 2021
  • Laatst online: 06-04 15:43
Opgelost, ik kwam erachter hoe ik kracht moest zetten om de zijkant er af te schuiven na wat meer proberen

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True