Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Wat bedoel je precies?
Ik vermoed het volgende: je kunt wel verbinding maken via je eigen netwerk met de Freesco PC en het controlpanel viewen (BTW: zonder u). Maar de verbinding met het internet werkt niet. Is dat het geval?
Dan werkt je eigen netwerk prima maar is er een dailup probleem (je gebruikt ISDN toch?). Je moet van dat gedeelte de setup maar een nakijken.
Hoe het kan dat op je ISDN adapter de lichtjes gaan branden weet ik niet. Bedoel je niet je netwerkkaart voor het huisnetwerk?
Post eens wat meer info.
Ik vermoed het volgende: je kunt wel verbinding maken via je eigen netwerk met de Freesco PC en het controlpanel viewen (BTW: zonder u). Maar de verbinding met het internet werkt niet. Is dat het geval?
Dan werkt je eigen netwerk prima maar is er een dailup probleem (je gebruikt ISDN toch?). Je moet van dat gedeelte de setup maar een nakijken.
Hoe het kan dat op je ISDN adapter de lichtjes gaan branden weet ik niet. Bedoel je niet je netwerkkaart voor het huisnetwerk?
Post eens wat meer info.
There is no place like 127.0.0.1
Nope ik kan via het control pannel verbinding maken doormiddel op de dial up link te klikken dan gaat mijn router verbinding maken met wanadoo maar als ik dan verbinding heb en mijn lampjes van mijn isdn adapter branden kan ik verder niets doen met de verbinding zelf. Ik kan hem wel weer verbreken dmv het control pannel. Maar ik kan de verbinding niet "gebruiken"
Ik heb:
1 Freesco routertje (p166)
1 workstation Win2k (Athlon 800@1000 Mijn pc)
1 workstation WinME (Duron 800 Pa's pc)
1 workstation win98 (PII266 ma&zus pc)
In de 3 workstations zit een 3com 905C en in de router zit een 3com 905B
Ik heb:
1 Freesco routertje (p166)
1 workstation Win2k (Athlon 800@1000 Mijn pc)
1 workstation WinME (Duron 800 Pa's pc)
1 workstation win98 (PII266 ma&zus pc)
In de 3 workstations zit een 3com 905C en in de router zit een 3com 905B
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
kan je als je een verbinding heb wel een adres op het internet pingen? Zoja dan is het waarschijnlijk een DNS probleem.
Op je werkstations wel bij DNS de ip-adressen van de DNS servers van Wanadoo ingevuld? Als gateway adres het adres van je Freesco doos ingevuld?