Tijdens een korte trip naar Hong Kong heeft m'n pa een Coolpix 880 camera gekocht. Alleen zat er dus geen cdrom bij, waar de drivers op staan voor Windows 2000 en Windows 98. Geloof mij ze staan _nergens_ op het web en de importeur hier wil geen cd opsturen (eikels). Heeft iemand deze camera (of de 990)? Kan die me misschien uit de brand helpen, door die 'inf' folder op de cdrom te zippen en te mailen bijvoorbeeld?
Misschien dat Cheatah mij ook kan helpen (of iemand anders)
Ik heb een Canon Pro 90 IS. Daarbij zit remote-capturing-software... heeeeel leuk.
Ik zit alleen met het punt dat je met die remote-capturing-software de Aperature (diafragma) en shutter (sluiter) priority niet kan opgeven.
Ik heb vannacht getracht mooie foto's te maken van bliksemflitsen. Daarbij heb je de grootste kans op een fraaie foto door een zo lang mogelijke sluitertijd te nemen. Helaas kan ik die dus niet instellen met de meegeleverde software.
Misschien dat iemand ANDERE software weet die ook werken met de Pro 90 IS, en mij volledige controle geven over de camera.
(met het huidige programma werken optische zoom, flash, exposure, whitebalance wel, maar de interessante zaken als sluitertijd en diafragmaopening dus niet
)
Please help...
Ik heb een Canon Pro 90 IS. Daarbij zit remote-capturing-software... heeeeel leuk.
Ik zit alleen met het punt dat je met die remote-capturing-software de Aperature (diafragma) en shutter (sluiter) priority niet kan opgeven.
Ik heb vannacht getracht mooie foto's te maken van bliksemflitsen. Daarbij heb je de grootste kans op een fraaie foto door een zo lang mogelijke sluitertijd te nemen. Helaas kan ik die dus niet instellen met de meegeleverde software.
Misschien dat iemand ANDERE software weet die ook werken met de Pro 90 IS, en mij volledige controle geven over de camera.
(met het huidige programma werken optische zoom, flash, exposure, whitebalance wel, maar de interessante zaken als sluitertijd en diafragmaopening dus niet
Please help...
Ja leuk geprobeerd dat is geen driver, dat had ik zelf natuurlijk ook al gevonden. ik heb _drivers_ nodig. Kom op iemand moet die cd toch hebben, ff zippen en mailen is zo gedaan. Please?Op woensdag 15 augustus 2001 18:40 schreef Cheatah het volgende:
http://www.math.ualberta.ca/imaging/index.html
2 minuutjes werk met altavista
Sorry dat ik nog niet op je mailtje heb gereageert...had het nogal druk.
De driver is gevonden, met dank aan billie_turf! Ik heb 'm geupload op driverguide.com.
Pagina: 1