Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Shiftknop op nieuwe gaminglaptop maakt krakend geluid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Bryan.1
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 15:12
Hallo,

Ik heb een nieuwe gaminglaptop gekocht waarvan de linkershift knop een klikkend/krakend geluid maakt als ik hem indrukt. Kan dit kwaad en/of gevolgen hebben in de toekomst?

Wat heb ik zelf geprobeerd:

Hard de shiftknop indrukken, heeft niet geholpen.

het gaat om deze laptop: https://www.coolblue.nl/p...f75-thin-10uek-062nl.html

Ik had deze laptop eerst bij alternate gehaald en had precies het zelfde probleem. Om deze reden ook de laptop retour gestuurd en mijn geld terug gevraagd. Nu bij coolblue gehaald en nu heb ik weer precies het zelfde probleem.

[Voor 15% gewijzigd door Bryan.1 op 20-03-2021 10:22]

Alle reacties

• Veng7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16-06 17:39
Ik zou ook eens navragen bij Coolblue. Die reageren vrij snel op een mailtje.
(klantenservice@coolblue.nl)

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True