Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Graag advies mbt BBG nieuwe desktop budget game systeem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RACY
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 29-04 09:59
Hoi allemaal,

Graag advies nodig van de experts. Ik wil een budget game systeem op basis van de BBG

Ik zoek een goede prijs kwaliteitsverhouding / budget game systeem rond de €700 €800 exclusief videokaart, die ga ik later aanschaffen aangezien de prijzen nou erg hoog zijn. Zat te denken aan een 1660 SUPER. Ik ga niet overklokken.

Wat ik al heb
monitor 27" 2k 165hz
be quiet pure power 500w word nog geleverd
coolermaster masterbox mb520 rgb word nog geleverd

In de BBG staat een micro ATX. Is er een gewone ATX die jullie kunnen aanbevelen?

Processors Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed
Processorkoeler Cooler Master Hyper 212 EVO V2
Moederbord ASUS Prime B460M-A
Geheugen intern HyperX Fury black HX426C16FB3K2/16
Solid state drives 2x Kingston A2000 1TB

De i5 van de 10e generatie of wachten op de 11e?

Zouden jullie iets aanpassen / adviseren?

Alvast bedankt voor jullie reakties

Groetjes

[Voor 6% gewijzigd door RACY op 21-03-2021 08:17]

Alle reacties

• Djarune
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 23:23
Wat ik niet snap is dat je nu een systeem wil. Je kunt waarschijnlijk pas na de zomer of nog later de videokaart aanschaffen. Dan is de 11e gen Intel ook een stuk goedkoper net als de 5xx borden. Wellicht zijn er dan ook snelle AMD processors in jouw budget zoals de 5600 non x en andere. Alleen als je een usecase hebt zonder gamen (bv kantoorwerk) is nu meteen kopen een optie.

• RACY
Bedankt voor je reactie.

Mijn huidige systeem is wel aan vervanging toe krijgt steeds meer problemen.

• Jacob v Delden
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 07-06 22:52
Als je pc kuren heeft, kan een economische oplossing zijn hem gewoon te resetten. Het is nl. vaak de software.

Een verse windhoos installatie kan denk ik wel helpen. Op die manier kun je het bouwen van een nieuwe pc uitstellen en € besparen.

Arctic en Scythe > de rest lmao

• RACY
Dankjewel

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True