Ik kan dus al een tijdje niet inloggen op me meeladres. Op andere computers kan het wel dus ik snap er echt geen hol van. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Welke ? Met IE/NETSCAPE/ etc etc 
Heb je al je instellingen al eens weer standaard gezet ?
Heb je al je instellingen al eens weer standaard gezet ?
IE
hoe zet ik dan alles op standaard?
Kheb ook al me temp inet files weggegooid maar werkt nog niet.
hoe zet ik dan alles op standaard?
Kheb ook al me temp inet files weggegooid maar werkt nog niet.
Misschien dat je tijd verkeerd staat? Ik kan even niet controleren of dat een probleem kan zijn aangezien deze bak gaar is
waarom zou de tijd van invloed zijn. mensen van over de hele wereld loggen in dus dat kan niet het probleem zijn. En niet iedereen heeft z'n tijd hetzelfdeOp woensdag 15 augustus 2001 19:56 schreef saviour het volgende:
Misschien dat je tijd verkeerd staat? Ik kan even niet controleren of dat een probleem kan zijn aangezien deze bak gaar is
Als je tijd verkeerd staat worden cookies meteen getrashed waardoor je niet in staat bent om in te loggen.Op woensdag 15 augustus 2001 19:58 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
waarom zou de tijd van invloed zijn. mensen van over de hele wereld loggen in dus dat kan niet het probleem zijn. En niet iedereen heeft z'n tijd hetzelfde
Verwijderd
Kan je wel in je inbox komen als je via de link van msn gaat??
Misschien is het mogelijk dat jou firewall het blokkeerd.
nee dat lukt ook iet. En ik heb me firewall ook wel uitgezet maar toen werkte het ook niet.Op woensdag 15 augustus 2001 20:22 schreef Madness het volgende:
Kan je wel in je inbox komen als je via de link van msn gaat??
Verwijderd
Probeer anders ff je hele "Temporary internet files" te wissen samen met al die vage sub directory's...Op woensdag 15 augustus 2001 20:58 schreef ajampaniki het volgende:
[..]
en hoe kan ik me tijd weer goed zetten. Of kan ik gewoon al me cookies wegsmijten?
En probeer het ff met netscape ofso, want als ie het dan wel doet ligt het aan IE.
Voor de standaardinstallingen ga naar:
Extra > Internet opties > Geavanceerd
Verwijderd
He kippie neem dan gewoon een adres bij bv yahoo of zo
en laat vrienden niet steeds jou werk op knappen
en laat vrienden niet steeds jou werk op knappen
nee dat is het niet want ik kan wel met andere comps inloggen.
Pagina: 1