Toon posts:

Badkamer vloertegels R9 antislipwaarde

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• thekingis13
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-05 13:57
Dag,

Mijn badkamer gaat verbouwd worden, en nu heb ik geweldige vloer tegels gevonden. Het zijn echter tegels met een antislip waarde van R9. Het sanitair bedrijf gaf aan dat dat prima kan en dat R11 alleen nodig is voor oude mensen, die ook gevoeliger zijn ervoor.

Heeft iemand hier ervaring mee en enig idee of R9 kan?

Alvast bedankt!

Alle reacties

• Rick--
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-04-2021
R11 's echt net als grof zand, dus inderdaad voor oudere mensen, of bijvoorbeeld in een openbaar zwembad.

R8-9 is prima voor een badkamer en ook meest voorkomend.

Nadeel van alles boven de r10 is dat het slecht schoon te maken is.

• thekingis13
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 22-05 13:57
@Rick-- dank voor de reactie!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01:07

mark-k

AKA markkNL

Ik heb zelf straks ook R9 tegels en met wat testen ging het meestal prima maar heb ook wel momentjes gehad waarop ik bijna op mn gezicht ging. Ik heb zelf van die antislip strips besteld die ik ga plaatsen als de tegels liggen, met testen ging dat prima en ze zijn doorzichtig dus je ziet ze niet enorm.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
Wij hadden in de vorige badkamer (van de huidige weet ik het niet) ook R9. Was naar ons idee meer dan prima. Nooit een glij-momentje gehad.

Bij de online sanitairboeren is het allemaal R9 of R10, met een klein voordeeltje voor R9. R11 is wel te vinden maar die scoren weer slecht(er) op slijtvastheid.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee