Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaringen dieren combinatie huisweide?

Pagina: 1
Acties:

• sjnoebel8
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 18-06 07:04
Onlangs hebben wij een woning aangekocht waarbij een grote huisweide zit van circa 4000m2, we zouden hier graag wat dieren opzetten. We willen sowieso een aantal kippen, daarbij willen we iets van grazers die het gras kort houden, we zouden diversiteit van een aantal soorten leuk vinden we weten alleen niet welke combinaties kunnen zoals geiten, schapen, alpaca’s, shetlander, etc.
We hebben ons uiteraard ingelezen in de soorten qua voeding, huisvesting, kuddegrote, etc alleen kunnen we niets vinden over wat er samen gaat qua dieren.

Ik weet niet of dit in het juiste gedeelte staat, mocht het verkeerd staan hoor ik het graag.

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen en kennis.

• Ragdoll
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 02:18

Ragdoll

excommunicado

Ik heb hier Indische loopeenden, persoonlijk vind ik dat een stuk leuker als kippen en zeker in grotere groepen.

Ze leven gewoon van eenden voer en voor de rest eten ze de insecten uit het gras.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True