Mijn vraag
Het viel mij al een tijdje op dat ik in chrome de tabs moeilijk kon onderscheiden.
Ik dacht eerst dat het wellicht een Chrome probleem was, maar ik begon het ook op andere plekken te zien.
Hier een voorbeeld wat ik dus zie:
:strip_exif()/f/image/ouOqSjjCYWvfLi04m4EWYIZx.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
ASUS TUF Gaming A15 laptop
Nvidia rtx2060
AMD Ryzen 7 3750H
W10 Home
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik merk dat op het moment ik Display settings open, het beeld opeens goed komt te staan (zonder verder iets aan te passen):
:strip_exif()/f/image/oe3wQVlNLiH9ze4BeQc8LJzX.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Er zit een nvidia 2060 in de laptop, maar die wordt volgens mij alleen gebruikt voor 3d/games.
Dus hij zal nu gebruik maken van de AMD Vega 10 gpu.
Is het verstandig om daar ook de drivers van te installeren? Ik heb mn best gedaan om dit online op te zoeken, maar eigenlijk is het antwoord overal om niet de Nvidia en AMD software tegelijk te draaien.
Het is geen groot probleem, maar het irriteert me ondertussen wel steeds meer
Kleine aanvulling:
Ik heb ook een extern scherm aangesloten, en daar werkt het wel gewoon goed.
Daar zie ik de tabs duidelijk. Sleep ik ze naar mijn laptop beeldscherm zijn ze weer moeilijk te onderscheiden. Tot ik dus de display settings open. Dat werkt dan tot ik de laptop weer restart.
Het viel mij al een tijdje op dat ik in chrome de tabs moeilijk kon onderscheiden.
Ik dacht eerst dat het wellicht een Chrome probleem was, maar ik begon het ook op andere plekken te zien.
Hier een voorbeeld wat ik dus zie:
:strip_exif()/f/image/ouOqSjjCYWvfLi04m4EWYIZx.jpg?f=fotoalbum_large)
Relevante software en hardware die ik gebruik
ASUS TUF Gaming A15 laptop
Nvidia rtx2060
AMD Ryzen 7 3750H
W10 Home
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik merk dat op het moment ik Display settings open, het beeld opeens goed komt te staan (zonder verder iets aan te passen):
:strip_exif()/f/image/oe3wQVlNLiH9ze4BeQc8LJzX.jpg?f=fotoalbum_large)
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Er zit een nvidia 2060 in de laptop, maar die wordt volgens mij alleen gebruikt voor 3d/games.
Dus hij zal nu gebruik maken van de AMD Vega 10 gpu.
Is het verstandig om daar ook de drivers van te installeren? Ik heb mn best gedaan om dit online op te zoeken, maar eigenlijk is het antwoord overal om niet de Nvidia en AMD software tegelijk te draaien.
Het is geen groot probleem, maar het irriteert me ondertussen wel steeds meer

Kleine aanvulling:
Ik heb ook een extern scherm aangesloten, en daar werkt het wel gewoon goed.
Daar zie ik de tabs duidelijk. Sleep ik ze naar mijn laptop beeldscherm zijn ze weer moeilijk te onderscheiden. Tot ik dus de display settings open. Dat werkt dan tot ik de laptop weer restart.
[Voor 11% gewijzigd door fm77 op 19-03-2021 21:15]