Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videokaart/Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Vraag

• dani.koershuis
  • Registratie: augustus 2020
  • Laatst online: 08-04 13:09
Goededag mede tweakers

Ik ben opzoek naar een videokaart en processor het liefst wil ik dat die cyberpunk 2077 er mee kan spelen op 60fps weten jullie toevallig een goede combo die ik kan kopen om dit waar te maken

Vriendelijke groet Dani Koershuis

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: oktober 2020
  • Laatst online: 09:35
Daar haal je het niet mee.
Naast een cpu en een gpu heb je ook een kast, moederbord, geheugen, monitor, voeding, harde schijf, keyboard, muis, speakers nodig.

Wat wil je uitgeven? Wat heb je al? Wat wil je houden?

• zzzzz
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 07:49
Het is nog wel even een verschil of je dit op 1080p, 1440p of 4K wil doen. Welk scherm heb je?
Doorgaan kun je met een 5600X en bijvoorbeeld een 3060 heel goed op 1440p uit de voeten.

Flickr PC: Ryzen 5600X | Gigabyte B550 Aorus Elite V2 | Gigabyte RX 6800 XT Aorus Master | G.Skill 32GB Aegis 3200 | Dell U4320Q 4K monitor

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Ik mis de eigen inzet volledig. Je krijgt een mooie template voorgeschoteld die er niet voor niets is. Daar maar eens mee beginnen inclusief een eigen voorzet.

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True