Zoals de topictitel zegt. Ik heb inmiddels wel 20 keer geprobeerd om het ding te kalibreren met de rear speakers en subwoofer op tig verschillende plaatsen. Ver, dichtbij, ernaast... Hij geeft steeds dezelfde calibration error. Doe alles volgens de handleiding. De bar zelf staat vrij in de woonkamer zonder obstructies. Rear speakers gericht op de bar.
Zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja, wat is de oplossing? Heb zelf gezocht uiteraard, maar kwam geen echt helpende zaken tegen. In dit topic spreekt iemand van hetzelfde probleem, maar het lijkt meer een kwestie van try and error?
Iemand beweert trouwens dat de calibration een gimmick is, ik weet niet wat daarvan waar is.
Zijn er meer mensen met dit probleem? En zo ja, wat is de oplossing? Heb zelf gezocht uiteraard, maar kwam geen echt helpende zaken tegen. In dit topic spreekt iemand van hetzelfde probleem, maar het lijkt meer een kwestie van try and error?
Iemand beweert trouwens dat de calibration een gimmick is, ik weet niet wat daarvan waar is.