https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence
@CodeCaster Dankjewel voor je meldingen!
Die octothorpes doen daar niets (zinnigs); dat was een overblijfsel van mij. Soms is het in de codebase niet duidelijk waar welke teksten worden gebruikt, en voeg ik dan tijdelijk wat tekens toe om te zien of ik de juiste code aanpas. Dat is kan sneller zijn dan de debugger aanzetten. Helaas heb ik in dit geval vergeten de hekjes weg te halen. Afin, ze zijn nu iig weg
Voor wat betreft je tweede punt: Het is natuurlijk niet zo netjes van je om gewoon wat URLs te proberen he
straks vind je nog iets wat je niet behoort te vinden
. Maar, je hebt gelijk dat een 4xx (404 in dit geval) beter past, ik heb een fix klaarstaan; hopelijk kan die straks nog de deur uit en is dat ook gefikst
Die octothorpes doen daar niets (zinnigs); dat was een overblijfsel van mij. Soms is het in de codebase niet duidelijk waar welke teksten worden gebruikt, en voeg ik dan tijdelijk wat tekens toe om te zien of ik de juiste code aanpas. Dat is kan sneller zijn dan de debugger aanzetten. Helaas heb ik in dit geval vergeten de hekjes weg te halen. Afin, ze zijn nu iig weg

Voor wat betreft je tweede punt: Het is natuurlijk niet zo netjes van je om gewoon wat URLs te proberen he

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet