Plekken op mijn beeldscherm (LG OLED55CX)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlCornelis
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 06-04-2021
Hoi,

Ik heb recent een OLED-tv gekocht (LG OLED55CX). Momenteel 5 maand in bezit. Laatst merkte ik dat er een aantal plekjes op het beeld zitten (te zien in de afbeelding). In totaal zitten er nu 4 plekjes op het beeldscherm. Deze zijn voornamelijk zichtbaar wanneer de tv uit is. Ik vind het heel erg zuur, omdat de tv toch een grote investering was. Daarnaast snap ik niet hoe deze erop zijn gekomen. Ik ben altijd voorzichtig geweest. Naast het afstoffen en het opzetten van de tv heb ik het beeldscherm niet aangeraakt. Mijn vraag is heeft iemand een idee wat voor plekken dit zijn? En zouden jullie in deze situatie gebruikmaken van de garantieregeling?

Alvast bedankt.

Groet,

Daniël

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3u-m9jkjgRrL3sgVz_HYloq7c-4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3IjUdLwgEvfqIH7gv6QVCjd8.jpg?f=fotoalbum_large

Beste antwoord (via DaniëlCornelis op 19-03-2021 15:14)

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:57

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Het doet geen belletje rinkelen. Omdat je niet klaagt over verminderde beeldkwaliteit op de betreffende plaatsen, zou het wellicht een anti-reflectielaag kunnen zijn die los aan het laten is. Ik zou de kwestie even aan LG voorleggen en vragen wat zij ervan denken, maar mij lijkt het op zich meer dan afdoende voor een beroep op garantie.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:57

dmantione

Moderator Beeld & Geluid
Het doet geen belletje rinkelen. Omdat je niet klaagt over verminderde beeldkwaliteit op de betreffende plaatsen, zou het wellicht een anti-reflectielaag kunnen zijn die los aan het laten is. Ik zou de kwestie even aan LG voorleggen en vragen wat zij ervan denken, maar mij lijkt het op zich meer dan afdoende voor een beroep op garantie.