Vraag

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft Sony een soort standaard jaarpatroon van cashbacks?

Ik wil een A7C kopen, en tot twee weken geleden zat daar € 300 cashback op, maar die is er nu af. Het voelt een beetje als geld in de prullenbak gooien als je direct na een grote korting de volle prijs zou betalen, dus dan ga ik liever even wachten.

Mijn huidige camera is een Fujifilm, en die hebben eigenlijk elk voorjaar en elk najaar een cashback-actie, en ik hoop dat Sony ook zoiets doet, maar ik kan het niet echt op internet vinden. Zodra zo'n actie afgelopen is, verdwijnen alle pagina's bij Sony en bij de winkels al gauw.

Als ik nou weet dat over een halfjaar er weer goeie kortingsacties komen, dan wacht ik wel even. Het is maar hobby en exotische vakanties met unieke fotomomenten zijn er tussendoor vast nog niet. ;)

Beste antwoord (via willemd op 03-04-2021 19:06)

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Er is nu 300 euro kassa korting bij Coolblue en een gratis lens twv 229 euro.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 22:18
Sony heeft heel regelmatig cashback acties, waardoor je eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Je kunt er van uitgaan dat er rond de zomer weer een actie komt i.v.m. de vakanties.
De kans dat de A7C direct ook gelijk goed in de aanbieding is is echter klein, aangezien dit een nieuwer model is. Ik verwacht maximaal 200 euro, bijvoorbeeld met Black Friday. Voor minder als 1800 euro zal de camera zoiezo niet verkocht worden acht ik.

[Voor 41% gewijzigd door zzzzz op 19-03-2021 11:23]

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Er is nu 300 euro kassa korting bij Coolblue en een gratis lens twv 229 euro.

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dankjewel allebei! Ik heb de aanbieding van Coolblue maar gekocht. :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-03 11:32
Nu weer!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee