Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Heeft Sony een soort standaard jaarpatroon van cashbacks?

Ik wil een A7C kopen, en tot twee weken geleden zat daar € 300 cashback op, maar die is er nu af. Het voelt een beetje als geld in de prullenbak gooien als je direct na een grote korting de volle prijs zou betalen, dus dan ga ik liever even wachten.

Mijn huidige camera is een Fujifilm, en die hebben eigenlijk elk voorjaar en elk najaar een cashback-actie, en ik hoop dat Sony ook zoiets doet, maar ik kan het niet echt op internet vinden. Zodra zo'n actie afgelopen is, verdwijnen alle pagina's bij Sony en bij de winkels al gauw.

Als ik nou weet dat over een halfjaar er weer goeie kortingsacties komen, dan wacht ik wel even. Het is maar hobby en exotische vakanties met unieke fotomomenten zijn er tussendoor vast nog niet. ;)

Beste antwoord (via willemd op 03-04-2021 19:06)

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Er is nu 300 euro kassa korting bij Coolblue en een gratis lens twv 229 euro.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zzzzz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-04 17:28
Sony heeft heel regelmatig cashback acties, waardoor je eigenlijk door de bomen het bos niet meer ziet. Je kunt er van uitgaan dat er rond de zomer weer een actie komt i.v.m. de vakanties.
De kans dat de A7C direct ook gelijk goed in de aanbieding is is echter klein, aangezien dit een nieuwer model is. Ik verwacht maximaal 200 euro, bijvoorbeeld met Black Friday. Voor minder als 1800 euro zal de camera zoiezo niet verkocht worden acht ik.

[ Voor 41% gewijzigd door zzzzz op 19-03-2021 11:23 ]

Fotografie: Sony A7RIV + Canon P + DJI Mini 2 Flickr - PC: Ryzen 5600X | Gigabyte RX6800XT Aorus Master | Dell U4320Q 4K

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Er is nu 300 euro kassa korting bij Coolblue en een gratis lens twv 229 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dankjewel allebei! Ik heb de aanbieding van Coolblue maar gekocht. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Queros
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 16:32
Nu weer!