Ik gebruikte tot een paar maanden geleden altijd Stack om mijn data die op mijn Synology NAS staat te back-uppen. Het is misschien geen echte back-up die beschermt tegen bijvoorbeeld versleuteling van de bestanden, maar het is wel offsite zodat ik bij een brand of iets dergelijks wel mijn data terug kan halen.
Het grote voordeel was natuurlijk dat dit gratis is. Ik heb zo'n 600GB aan opslag die ik nu elders wil opslaan, liefst weer met cloudsync integratie zodat ik er weinig omkijken naar heb.
Ik heb dus zo'n 600GB aan ruimte nodig, liefst wat meer met het oog op de toekomst. Ik vind twee zaken belangrijk:
- Prijs (Stack was gratis, dus ik zal er hoe dan ook op achteruit gaan
)
- Betrouwbaarheid van de partij. Ik wil niet dat ik er morgen achter kom dat mijn data door iedereen te downloaden is. Natuurlijk loop je altijd overal een risico, maar toch.
Alvast bedankt
Het grote voordeel was natuurlijk dat dit gratis is. Ik heb zo'n 600GB aan opslag die ik nu elders wil opslaan, liefst weer met cloudsync integratie zodat ik er weinig omkijken naar heb.
Ik heb dus zo'n 600GB aan ruimte nodig, liefst wat meer met het oog op de toekomst. Ik vind twee zaken belangrijk:
- Prijs (Stack was gratis, dus ik zal er hoe dan ook op achteruit gaan

- Betrouwbaarheid van de partij. Ik wil niet dat ik er morgen achter kom dat mijn data door iedereen te downloaden is. Natuurlijk loop je altijd overal een risico, maar toch.
Alvast bedankt

I haven’t slept for three days, because that would be too long.