Het viel me op dat als de oven aan is er geluid uit mijn meterkast komt. Een soort periodieke zoem/brom.
Is dit normaal? Moet ik hier iets mee?
Het geluid is alleen hoorbaar als de oven aanstaat en dus niet constant, maar het zou kunnen dat de oven (met opwarmen) alleen om de ~20 seconden extra veel stroom trekt.
Ik heb een filmpje gemaakt met de meterkast open. Het geluid lijkt wel uit de richting van de ovengroep te komen, maar kan het niet helemaal goed plaatsen.
:strip_exif()/f/image/j7AD2lC5vd5cT2rX8xeczvhM.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dit normaal/veilig?
P.S. Sowieso twijfel ik of het nu klopt dat wasmachine, oven en vaatwasser (VW) direct op de hoofdader zonder aardlekschakelaar zitten... Misschien maar eens in z'n geheel laten vervangen.
Is dit normaal? Moet ik hier iets mee?
Het geluid is alleen hoorbaar als de oven aanstaat en dus niet constant, maar het zou kunnen dat de oven (met opwarmen) alleen om de ~20 seconden extra veel stroom trekt.
Ik heb een filmpje gemaakt met de meterkast open. Het geluid lijkt wel uit de richting van de ovengroep te komen, maar kan het niet helemaal goed plaatsen.
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeZoem meterkast
:strip_exif()/f/image/j7AD2lC5vd5cT2rX8xeczvhM.jpg?f=fotoalbum_large)
Is dit normaal/veilig?
P.S. Sowieso twijfel ik of het nu klopt dat wasmachine, oven en vaatwasser (VW) direct op de hoofdader zonder aardlekschakelaar zitten... Misschien maar eens in z'n geheel laten vervangen.