Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Certificaten voor Epson WF C-5710

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• 86ul
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 10-06 15:29
Mijn vraag
Vanwege problemen met de functie Scan to Email, heb ik zowel de printer gereset naar fabrieksinstellingen, als de software geupdate, maar problemen blijven. Zowel via de printer zelf, als via de browser over IP, kan ik de functie Scan to Email instellen. Ookal doe ik dat volgens de instellingen van Epson zelf en de email provider, krijg ik dezelfde foutmelding die ik al eerder kreeg:
The connection is untrusted.
Check the following.
- CA Certificate
Enig idee hoe ik dit in orde kan brengen?

ps. de encryption strength is standaard op 112b

Relevante software en hardware die ik gebruik
Gewoon de software van Epson WF C-5710 en een willekeurige browser om de instellingen via IP aan te passen.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
De lijst met Certificate is leeg en Root Certificate Update is up to date. Verder blijf ik met meerdere email accounts van verschillende providers de zelfde fout tegen komen. Zowel de Engelse als de Nederlandse gewone handleiding geven wél aan wat die fout is, maar niet hoe ik die fout kan rechtzetten. De netwerkwerk handleiding in beide talen, zeggen dat ik een CSR moet aanmaken en deze moet versturen aan de desbetreffende email provider. Terwijl ik juist denk dat dergelijke bedrijven dat al automatisch versturen/regelen, toch?

EDIT: Ondertussen heb ik deze vraag ook al gesteld aan let's Encrypt, de certificaat verzorger van een van mijn email providers: https://community.letsenc...my-epson-wf-c-5710/147765. Ook aan Vivaldi, mijn andere email provider: https://forum.vivaldi.net...es-for-my-epson-wf-c-5710

[Voor 25% gewijzigd door 86ul op 18-03-2021 22:16. Reden: Links]

A post W10-64b m20c & NixOS newbie

Alle reacties

• 86ul
  • Registratie: februari 2020
  • Laatst online: 10-06 15:29
Ondertussen heb ik een reactie gekregen van de Techenische dienst van Epson:
Thank you for your email

You are correct that is exactly what you should be doing.

Here you find more information

https://files.support.eps...ificate_sct3170_5470.html

If you do not want to do this you can try epsonconnect.com and use that to scan to email
Dus dat is dus individueel een verzoek indienen, terwijl er meerdere gebruik maken van een dergelijke dienst...

EDIT: Omdat ik nog binnen de garantie zit, wordt de printer en eventuele settings nagekeken door het bedrijf waar ik deze Epson heb gekocht.

[Voor 10% gewijzigd door 86ul op 20-03-2021 14:13]

A post W10-64b m20c & NixOS newbie

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True