Padding mobile variant

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-07 21:49
Mijn vraag
Het viel mij net op dat op de mobiele weergave de padding aan de zijkant vanavond opeens is verdubbeld. Aan beide kant is het ongeveer dubbel zoveel wit te zien vergeleken met eerst. Was dit de bedoeling of is er iets mis gegaan?

Persoonlijk vind ik het minder fijn lezen, omdat je van die kortere zinnen krijgt en er daardoor een op elkaar gepropt gevoel ontstaat. Verder voegt het weinig toe want de ruimte wordt toch niet gebruikt.
De pagina's die ik nog open heb staan van vanmiddag lezen veel fijner.

Relevante software en hardware die ik gebruik
iOS 14.3, Chrome

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Had even een gecachedde pagina gerefreshed en daar verdubbelde de padding/wit rand aan de zijkant ook.

Beste antwoord (via Pompi op 18-03-2021 21:30)

• Marvellanius
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:13

Marvellanius

Devver
Bedankt voor het melden! Dit komt door een change van mij aan 't eind van de middag. Ik heb een fix klaarstaan die ik voor de zekerheid nog even door @crisp laat checken morgenochtend :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie het ja. Is het alleen op het forum voor zover je hebt kunnen zien? Ik ga morgen even op onderzoek uit :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
crisp schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:39:
Ik zie het ja. Is het alleen op het forum voor zover je hebt kunnen zien? Ik ga morgen even op onderzoek uit :)
Had nog niet verder gekeken dan forum, maar heb nu even snel gekeken. FP lijkt weer dunne padding te zijn als ik kijk naar padding bij plaatje van Tweakers Plus artikel, maar een artikel geeft dan weer dubbele.

Kan uiteraard ook zijn dat ik nu dingen "zie", omdat je meestal niet zo let op dingen als padding. Had het op forum door, nadat de pagina zich refreshde en ik het zag verspringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Dit zag ik ook, had ook een software update gedaan dus dacht dat het daar aan lag :P

Bij mij is de FP witrand ook groter.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5SBEWN1MZa56do6Okexv9gEqVCk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7uCIYgN9LsrQVwAoX8F0OWeA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 691473 op 18-03-2021 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000

crisp

Devver

Pixelated

Ah ja, het lijkt inderdaad globaal. Dat maakt het zoeken hopelijk wat makkelijker :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
crisp schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 20:50:
Ah ja, het lijkt inderdaad globaal. Dat maakt het zoeken hopelijk wat makkelijker :)
Hier nog even voor de duidelijkheid een screenshot van "voor" en "na".
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gsbOlpJmbLOgxEHkgEQMuxOm3Fk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZyNJnPY3Y7sGG51kBsaLH4AL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Marvellanius

Marvellanius

Devver
Bedankt voor het melden! Dit komt door een change van mij aan 't eind van de middag. Ik heb een fix klaarstaan die ik voor de zekerheid nog even door @crisp laat checken morgenochtend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Marvellanius schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 21:14:
Is al gefixt nu? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marvellanius

Marvellanius

Devver
Yup goed opgelet! Heb de fix live gezet :)
Pagina: 1