Toon posts:

Draadloze overear koptelefoon met wireless charging

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-03 15:52
Ik zoek een?
overear headset, draadloos (bluetooth) voor gebruik bij pc dus liefst comfortabel
de headset moet ook zonder snoer op te laden zijn. met een dock of qi

Wat is je budget?
dit is meer verkenning daarna nog te beslissen of het het waard is

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voornameslijk bij mijn pc. gamen / tv

Wat heb je zelf al gevonden?
marshal qi headset
hypercloud flight S (helaas niet bluetooth
astro A50

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik eigenlijk wil is zo min mogelijk kabels en dongles. Met bluetooth kan ik makkelijk verbinden.
Rf ontvangen lijkt alleen met zo'n dongle te kunnen.
Vervolgens wil ook niet opeens zonder stroom zitten en dus zo'n carefree mogelijke manier van opladen hebben dus het liefst gewoon ergens neerzetten. (Nu gebruik ik dus bedraad IPV draadloos gewoon omdat ik dan nooit hoef te denken aan opladen)

De marshall en cloud flight zijn bijna wat ik wil. Dus vroeg me af of er nog andere opties waren.

[Voor 40% gewijzigd door pedra op 18-03-2021 20:40]

Alle reacties

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Nu online
Sony WH1000XM4

Lekkere headset. Opladen met usb..

• pedra
sorry misschien ik het er iets duidelijker bij moeten zetten. maar ik wil juist niet opladen met usb. wil headset gewoon ergens neerzetten en dat ie dan oplaad. geen gedoe met snoertjes

anders was de sony zeker mijn keuze geweest

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:07
Ik heb pas de Bose QC35 II gehaald. Prima ding en nu nog maar de helft van wat ze eerst kostten omdat er nieuwe versies uit zijn!

Die Sony wh1000mx3 is ook flink afgeprijsd en zeker een goed ding!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:59

ricardo246

Life's what you make it!

pedra schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:23:
sorry misschien ik het er iets duidelijker bij moeten zetten. maar ik wil juist niet opladen met usb. wil headset gewoon ergens neerzetten en dat ie dan oplaad. geen gedoe met snoertjes

anders was de sony zeker mijn keuze geweest
Geen gedoe met snoertjes, maar wel de Hypercloud S noemen die alleen bedraad werkt.
Als de hypercloud dan wel kan, dan zou ik toch seriously de genoemde Sony / Bose in overweging nemen.
Laden doe je minder vaak dan met een jack plug rondlopen...

Kijk nog eens wat je echt belangrijk vind, je spreekt jezelf nu aardig tegen.

I have no special talent. I am only passionately curious.

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:53
En onderschat het snel laden met een kabel niet..

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:22
Gedoe met snoertjes valt ook reuze mee hoor. Op de SonyWH1000MX3/4 zit gewoon usb-c dus je hoeft niet eens te kijken hoe je het kabeltje er in prikt. Daarna gaat ie rustig een paar dagen mee. Dus je keuze voor draadloos willen laden is een beetje uit de lucht gegrepen lijkt me.
En wil je dat wel perse.. tja dan zul je goed moeten zoeken (en betalen ben ik bang)
Wat heb je overigens écht zelf gevonden aan draadloze koptelefoons met draadloos laden? Want dat maak ik uit je TS niet echt op. Klinkt een beetje als "even random twee gekozen dan lijkt het alsof ik moeite heb gedaan en dan mogen ze me nu gaan helpen"

• pedra
ricardo246 schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:53:
[...]

Geen gedoe met snoertjes, maar wel de Hypercloud S noemen die alleen bedraad werkt.
Kijk nog eens wat je echt belangrijk vind, je spreekt jezelf nu aardig tegen.
weer snelheidsfout. Ik bedoelde de hyper cloud flight s

• pedra
DonJunior schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:58:
Gedoe met snoertjes valt ook reuze mee hoor. Op de SonyWH1000MX3/4 zit gewoon usb-c dus je hoeft niet eens te kijken hoe je het kabeltje er in prikt. Daarna gaat ie rustig een paar dagen mee. Dus je keuze voor draadloos willen laden is een beetje uit de lucht gegrepen lijkt me.
En wil je dat wel perse.. tja dan zul je goed moeten zoeken (en betalen ben ik bang)
Wat heb je overigens écht zelf gevonden aan draadloze koptelefoons met draadloos laden? Want dat maak ik uit je TS niet echt op. Klinkt een beetje als "even random twee gekozen dan lijkt het alsof ik moeite heb gedaan en dan mogen ze me nu gaan helpen"
Ik ben wel zelf gaan zoeken alleen helpt de pricewarch helaas niet zo veel aangezien er niet te sorteren op oplaad opties. Google help ook niet heel veel omdat je dan bij draadloze oortjes komt of docking station die meer een headphone stand zijn met USB kabel
De marshall IV en hyper cloud flight zijn twee qi headphones Die opties zijn.

Wat ik eigenlijk wil is zo min mogelijk kabels en dongles. Met bluetooth kan ik makkelijk verbinden.
Rf ontvangen lijk alleen alleen met zo'n single te kunnen.
Vervolgens wil ook niet opeens zonder stroom zitten en dus zo'n carefree mogelijke manier van opladen hebben dus het liefst gewoon ergens neerzetten. (Nu gebruik ik dus bedraad IPV draadloos gewoon omdat ik dan nooit hoef te denken aan opladen)

De marshall en cloud flight zijn bijna wat ik wil. Dus vroeg me af of er nog andere opties waren. Kan me voorstellen dat er vast wel docking stations/ headphone combinaties waar je gewoon je headphones in kan plaatsen om op te laden. Helaas nog niet gevonden dus hoopte gebruik te maken van de kennis hier op het forum

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:30

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

pedra schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:23:
Ik heb de topic titel even aangevuld met die eis :)
Mocht je hem anders willen, let me know.

[Voor 5% gewijzigd door FeaR op 18-03-2021 20:34]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:53
Niet helemaal wat je bedoelt, maar je kunt ook eens kijken naar de Arctis Pro Wireless. Die heeft een basestation en 2 accu's, die accu's laad je op in je basestation. Als je accu in je headset leeg is kun je die dus direct omwisselen voor de volle accu die op dat moment in je base station zit, en weer door. Verbinden met je PC kan via 2.4Ghz of via Bluetooth.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee