Ik zoek een?
overear headset, draadloos (bluetooth) voor gebruik bij pc dus liefst comfortabel
de headset moet ook zonder snoer op te laden zijn. met een dock of qi
Wat is je budget?
dit is meer verkenning daarna nog te beslissen of het het waard is
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voornameslijk bij mijn pc. gamen / tv
Wat heb je zelf al gevonden?
marshal qi headset
hypercloud flight S (helaas niet bluetooth
astro A50
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik eigenlijk wil is zo min mogelijk kabels en dongles. Met bluetooth kan ik makkelijk verbinden.
Rf ontvangen lijkt alleen met zo'n dongle te kunnen.
Vervolgens wil ook niet opeens zonder stroom zitten en dus zo'n carefree mogelijke manier van opladen hebben dus het liefst gewoon ergens neerzetten. (Nu gebruik ik dus bedraad IPV draadloos gewoon omdat ik dan nooit hoef te denken aan opladen)
De marshall en cloud flight zijn bijna wat ik wil. Dus vroeg me af of er nog andere opties waren.
overear headset, draadloos (bluetooth) voor gebruik bij pc dus liefst comfortabel
de headset moet ook zonder snoer op te laden zijn. met een dock of qi
Wat is je budget?
dit is meer verkenning daarna nog te beslissen of het het waard is
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
voornameslijk bij mijn pc. gamen / tv
Wat heb je zelf al gevonden?
marshal qi headset
hypercloud flight S (helaas niet bluetooth
astro A50
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat ik eigenlijk wil is zo min mogelijk kabels en dongles. Met bluetooth kan ik makkelijk verbinden.
Rf ontvangen lijkt alleen met zo'n dongle te kunnen.
Vervolgens wil ook niet opeens zonder stroom zitten en dus zo'n carefree mogelijke manier van opladen hebben dus het liefst gewoon ergens neerzetten. (Nu gebruik ik dus bedraad IPV draadloos gewoon omdat ik dan nooit hoef te denken aan opladen)
De marshall en cloud flight zijn bijna wat ik wil. Dus vroeg me af of er nog andere opties waren.
[Voor 40% gewijzigd door pedra op 18-03-2021 20:40]