Sinds gisteren heb ik last van haperende video's en tekst dat tijdens het typen per circa 10 letters in beeld verschijnt. Dus telkens als ik zo'n 10 letters getypt heb springen die letters in 1 keer in beeld. Een typfout zie ik dus pas later, waarna ik moet tellen hoeveel backspace ik moet doen, want pas na weer zo'n 10 letters zie ik of ik het goed heb gecorrigeerd.
Het geluid tijdens het afspelen van video's loopt gewoon door, maar het beeld blijft steeds hangen.
Het probleem speelt zich af in de browser. Ik gebruik Chrome als browser.
Ik heb alle software updates uitgevoerd, maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand suggesties?
Edit: Browser geschiedenis en cookies verwijderen heeft niet geholpen helaas.
Edit2: Het ligt echt aan Chrome. Ook Chrome Beta heeft hetzelfde probleem, maar Firefox werkt wel helemaal zoals het hoort.
Het geluid tijdens het afspelen van video's loopt gewoon door, maar het beeld blijft steeds hangen.
Het probleem speelt zich af in de browser. Ik gebruik Chrome als browser.
Ik heb alle software updates uitgevoerd, maar dat heeft niet geholpen. Heeft iemand suggesties?
Edit: Browser geschiedenis en cookies verwijderen heeft niet geholpen helaas.
Edit2: Het ligt echt aan Chrome. Ook Chrome Beta heeft hetzelfde probleem, maar Firefox werkt wel helemaal zoals het hoort.
[Voor 21% gewijzigd door darkdesign op 18-03-2021 18:44]