*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Dat lukt alleen als je een tv out/in op je video kaart hebt anders lukt het niet.
Je kan natuurlijk wel een tv kaartje kopen.
Je kan natuurlijk wel een tv kaartje kopen.
D'r is ook zo'n ding van Tr*st (
) die je kan aansluiten op je vga aansluiting zodat je beeld hebt op je tv. Maar tis van Tr*st, dus it's your choice....
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
kan ook met een scan converter, heb er zelf geen ervaring mee, maar hier is een voorbeeld: http://www.aitech.com/psc-2000new.htm
Als je tv wilt kijken op je pc zou ik een Hauppauge kaart kopen.
Als je je pc op je tv wilt zien zou ik een Matrox G4/5x Dualhead kopen.
Als je je pc op je tv wilt zien zou ik een Matrox G4/5x Dualhead kopen.
Het is of 'n scan-converter kopen om het VGA beeld naar 'n PAL compatible TV beeld om te zetten, of 'n grafische kaart met TV-out kopen.
De eerste oplossing is misschiens het goedkoopste, hoewel niet veel goedkoper dan 'n redelijke grafische kaart met TV-out. (GeForce2MX / KyroII).
De eerste oplossing is misschiens het goedkoopste, hoewel niet veel goedkoper dan 'n redelijke grafische kaart met TV-out. (GeForce2MX / KyroII).
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
keb nog niet zo lang een nieuwe vid kaart dus ben niet van plan om veel geld uit te geven voor een nieuwe (heb nu GF2 mx400 64 mb)
en JT en smeetr...hebben jullie iets van een link daarvan dat ik online kan bestellen...want ik ben toch wel geinteresseerd.
en JT en smeetr...hebben jullie iets van een link daarvan dat ik online kan bestellen...want ik ben toch wel geinteresseerd.
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
Dit is een vet wreed kaartje man!Op woensdag 15 augustus 2001 18:05 schreef W1LL3M het volgende:
kan ook met een scan converter, heb er zelf geen ervaring mee, maar hier is een voorbeeld: http://www.aitech.com/psc-2000new.htm
Alleen jammer dat ik deze alleen via het Internet kan kopen.. beetje vaag uit America
Is er ook zoiets hier in de winkel te krijgen? Of welke I-Store kan ik wel vertrouwen.. dat ik het dan ook binnen een week ofzo heb uit amerika (ja weet dat ditsnel is)
Pagina: 1