Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Aantal reacties of berichten per pagina

Pagina: 1
Acties:

• Eiland
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 07-06 07:59
Bij https://gathering.tweakers.net/forum/preferences

Als je onder Aantal reacties of berichten per pagina een waarde neer zet van 65535

dan werkt de pagina https://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics niet meer

Nu mag je inderdaad maar 3 karakters plaatsen in Aantal reacties of berichten per pagina maar dit is makkelijk te omzeilen

Het is niet heel bijzonder maar misschien wel fijn om te voorkomen dat het gebeurt

• ramrodwillem
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 20:50
Mijn dag is weer goed ....

• IThom
  • Registratie: april 2016
  • Laatst online: 14-06 09:00
|:(

• AW_Bos
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 02:22

AW_Bos

Waar ga je heen? ☀

Hèhè, creatief bugje waarbij geen serverside-controle wordt uitgevoerd. :P

Waar ga je heen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 19:23

DaFeliX

Tnet Devver
@Eiland oei, da's niet goed nee. Sowieso klopt de validatie daar niet, maar blijkbaar accepteert de listing deze waarde ook als ie duidelijk buiten het gewenste bereik ligt.

Ik heb het niet precies uitgezocht wat er nu mist gaat (lokaal werkt de listing namelijk wel met 65535 berichten per pagina), maar waarschijnlijk loopt ie daar tegen een max executiontime aan oid; waardoor de pagina stuk is.

Ik heb zojuist een fix gepusht, die komt zo online. Hierdoor werkt de list_activetopics (en alle andere listings) weer zoals je verwacht. Hij formulier accepteert nog wel veel te hoge waardes klaagt niet over waardes die te groot zijn, maar aangezien dit verder geen gevolgen heeft, is dat niet echt een groot probleem. Daar maak ik een ticket voor aan om later 'ns te bekijken :)

[Voor 3% gewijzigd door DaFeliX op 22-03-2021 08:43]

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True