Hoi Allemaal,
Ik ben van plan om een dubbel loop waterkoeling systeem te bouwen in mijn Thermaltake The Tower 900.
Componenten:
-Core i7 8700K (op 5.2GHz
-Asus ROG Maximus X Hero
-Asus ROG Strix 2080ti (met Bitspower watercooling blok)
-2x Thermaltake Pacific PR22-D5 Plus
-2x EKWB rad (360 en 480)
-Corsair Commander Pro
Waar ik tegen aanloop is de enorme hoeveelheid draden, stekkers etc. Op mijn MoBo zit maar telkens 1 aansluiting voor temp-control en waterpomp. Bij de pomp/res combo's zitten kleine " verdeelkastjes".
Waar sluit ik alles op aan? Ik wil graag de Corsair Commander gebruiken, heb ik er dan aan eentje genoeg?
En kan ik het hele dubbele systeem op een punt van het mobo aansluiten?
Ik vind het leuk om te knutselen, maar zie nu door de bomen het bos niet meer. Ik dacht mij goed te hebben voorbereid, maar loop nu toch tegen dit soort dingen aan.
Hoe doen jullie dat?
Ik ben van plan om een dubbel loop waterkoeling systeem te bouwen in mijn Thermaltake The Tower 900.
Componenten:
-Core i7 8700K (op 5.2GHz
-Asus ROG Maximus X Hero
-Asus ROG Strix 2080ti (met Bitspower watercooling blok)
-2x Thermaltake Pacific PR22-D5 Plus
-2x EKWB rad (360 en 480)
-Corsair Commander Pro
Waar ik tegen aanloop is de enorme hoeveelheid draden, stekkers etc. Op mijn MoBo zit maar telkens 1 aansluiting voor temp-control en waterpomp. Bij de pomp/res combo's zitten kleine " verdeelkastjes".
Waar sluit ik alles op aan? Ik wil graag de Corsair Commander gebruiken, heb ik er dan aan eentje genoeg?
En kan ik het hele dubbele systeem op een punt van het mobo aansluiten?
Ik vind het leuk om te knutselen, maar zie nu door de bomen het bos niet meer. Ik dacht mij goed te hebben voorbereid, maar loop nu toch tegen dit soort dingen aan.
Hoe doen jullie dat?