Op zoek naar compactere case

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosny
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 20-04 09:32
Dag Tweakers,

Ik ben aan het kijken om mijn huidige case te vervangen door iets kleiner. Ik zag dat er heel wat cubic cases en andere compacte cases zijn maar weet niet wat ik het best kan doen om het betaalbaar + compatible te houden.

Huidige parts:
  • AMD Ryzen 5 3600
  • RTX 2080 Ti
  • Asrock X570
  • Noctua nh-u12s Cooler
  • NVMe SSD
  • SATA SSD
  • Fractal Design Define R6 Black
  • Sharkoon WPM600
Ik wil vermijden dat ik alles moet upgraden (moederbord, powersupply & cpu cooler) aangezien meeste compacte cases Mini-ITX/Mini-DTX zijn. Het moet geen super fancy case zijn met RBG of glass maar toch had ik graag dat het goede kwaliteit is en met genoeg USB poorten en dergelijke komt.

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:00
Wat heb je zelf gevonden. Ik heb in de pricewatch wat vinkjes voor je gezet en in hoogte van laag naar hoog geselecteerd. Er zijn nog wat variabelen zoals de lengte van de videokaart en hoogte van de cpu koeler maar die kan je makkelijk zelf opzoeken en selecteren.

Verder raad ik aan de voeding te vervangen want Sharkoon WPM is slecht voor een systeem met deze specs. Double forward met groepsregulatie is onstabiel voor systemen van de laatste paar jaar en zeker met een high-end videokaart, eigenlijk al vanaf Intel Haswell uit 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12:00
Welke ASRock X570 heb je - met name het formaat is van belang? Welke videokaart - met name de lengte is van belang. De Sharkoon WPM600 Bronze is geen hoogvlieger. Welk RAM geheugen heb je? Wat is je budget?

In bijvoorbeeld een NZXT H210 Zwart passen videokaarten tot 325mm, van deze lijst RTX 2080 Ti past er maar een niet.