Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Lenco L78 (draadloos) naar JBL soundbar? Kan dit, en zo ja h

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• milanosie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11-05 16:25
Hi allen, ik als audio-leek heb een vraag

Ik heb een prachtige oude Lenco L78 staan (https://assets.catawiki.n...501-9f36-1e2921dc28db.jpg - niet mijn foto, maar zo een) en heb bij m'n tv een JBL 5.1 surround (https://www.jbl.nl/soundb...nt&cgid=Soundbars#start=1) staan.

Ik zou graag mijn Lenco L78 aansluiten op de soundbar (bijvoorbeeld via wifi/bluetooth).

Is dit uberhaupt mogelijk met wat creatief spelen tussenstukjes? Of is dit verloren zaak en moet ik het doen met m'n gigantische unit van een versterker en speakertjes die er nu bij staan.

Groetjes

Beste antwoord (via milanosie op 18-03-2021 16:23)

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23:20
Mooi ding die Lenco!

Je hebt een phono voorversterker en Bluetooth streamer nodig, bijvoorbeeld de Project Phono Box E BT. Alternatief is twee losse apparaatjes, een phono voorversterker (bijvoorbeeld Hama Stereo Phono Preamplifier PA 506) en een Bluetooth transmitter (bijvoorbeeld Schwaiger Bluetooth Musik o.a. via het bekende bolle Hollandse webwarenhuis)

[Voor 53% gewijzigd door martyw op 18-03-2021 15:34]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• martyw
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 23:20
Mooi ding die Lenco!

Je hebt een phono voorversterker en Bluetooth streamer nodig, bijvoorbeeld de Project Phono Box E BT. Alternatief is twee losse apparaatjes, een phono voorversterker (bijvoorbeeld Hama Stereo Phono Preamplifier PA 506) en een Bluetooth transmitter (bijvoorbeeld Schwaiger Bluetooth Musik o.a. via het bekende bolle Hollandse webwarenhuis)

[Voor 53% gewijzigd door martyw op 18-03-2021 15:34]

• milanosie
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11-05 16:25
martyw schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 15:25:
Mooi ding die Lenco!

Dank voor de hulp! Ik ga er even naar kijken!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True