probleem gevonden, had een grote misser achter een grote koeler
Ik heb wat hulp nodig. Dit forum leek mij het meest geschikt
Ik heb via tweakers een systeem bij elkaar geharkt
zie ook topic nieuwe desktop met cpu als focus (cooling/voeding vraagstuk)
vandaag lekker het systeem rustig in elkaar gaan zetten. alleen na het aanzetten (power/display en usb keyboard/mouse gehooked) geen beeld. Geen bios beeps, geen ledjes rood, fans van kast+cpu draaien normaal, de video kaart fan draait ook.
Nogmaal het geheugen gecontrolleerd, en veranderd want ik had ze (zoals vroegah) gewoon naast elkaar geprikt. nu met 1 slot ertussen de 1a & b1 slots gebruikt
maar hetzelfde eufel. de monitor werkt op mijn oude pc, nog display of hdmi geven beeld op het nieuwe systeem
iemand een idee wat ik kan proberen? of wat het misschien kan zijn? vroeger moest je in de bios zeggen dat je een vid card wil gebruiken, maarja kan moeilijke de bios zien ^^
alvast bedankt
Ik heb wat hulp nodig. Dit forum leek mij het meest geschikt
Ik heb via tweakers een systeem bij elkaar geharkt
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X (BOX) Boxed | € 439,- | € 439,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B550M Elite | € 94,95 | € 94,95 |
1 | Videokaarten | Asus GT1030-2G-BRK | € 96,99 | € 96,99 |
1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Zwart | € 65,35 | € 65,35 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 76,90 | € 76,90 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 82,90 | € 82,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) (EU-model) Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 38,90 | € 38,90 |
Totaal | € 984,89 |
zie ook topic nieuwe desktop met cpu als focus (cooling/voeding vraagstuk)
vandaag lekker het systeem rustig in elkaar gaan zetten. alleen na het aanzetten (power/display en usb keyboard/mouse gehooked) geen beeld. Geen bios beeps, geen ledjes rood, fans van kast+cpu draaien normaal, de video kaart fan draait ook.
Nogmaal het geheugen gecontrolleerd, en veranderd want ik had ze (zoals vroegah) gewoon naast elkaar geprikt. nu met 1 slot ertussen de 1a & b1 slots gebruikt
maar hetzelfde eufel. de monitor werkt op mijn oude pc, nog display of hdmi geven beeld op het nieuwe systeem
iemand een idee wat ik kan proberen? of wat het misschien kan zijn? vroeger moest je in de bios zeggen dat je een vid card wil gebruiken, maarja kan moeilijke de bios zien ^^
alvast bedankt