Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Twee monitoren; zelfde weergave op eigen resoluties ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Charly44
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 20-06 12:28
Ik heb twee monitoren aangesloten.
Ik ondervind dat als ik de windows optie "Dupliceren" (ook wel kloonmodus genoemd) kies, de resolutie en schermverhoudingen ook hetzelfde worden.
Is het mogelijk om beide schermen hetzelfde bureaublad in hun eigen resolutie en schermverhouding weer te laten geven.
Bij voorbaat dank voor de reacties !
.

Alle reacties

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 07:09
Nee dat kan niet. Dat is namelijk geen dupliceren.

Woont in Helsinki

• vistu
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 11:31
Nee, helaas niet. Om dat mogelijk te maken zou je scherm op de hoogste resolutie gerenderd moeten worden om vervolgens naar het kleinste scherm te worden gedownscaled. Technisch prima mogelijk, maar zover ik weet is dat niet ergens geïmplementeerd.

• Charly44
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 20-06 12:28
Bedankt !!!

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True