Vraag

• jeroeningen
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 21-03 16:21
Ik zoek een?
Andoid smartphone zonder Google beperkingen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Kan ik mij niet meer herinneren, het duizelt mij een beetje en ik weet niet zo goed waar ik op moet Googlen.
Ik weet dat Huawei in ieder geval beperkt is qua Google diensten.

Welke vragen heb je hier nog over?
Is Huawei het enige merk dat beperkt is in Google functionaliteiten? Wie weet een artikel wat helder uitlegt hoe het precies zit?

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 21:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jeroeningen kortom als ik het goed begrijp zoek je een telefoon waarop alle Google diensten goed werken? Huawei (en ZTE) zijn de enige die beperkingen heeft gekregen, dus alle andere fabrikanten die Android leveren moeten goed werken.

• jeroeningen
Klopt het dat OPPO, Xiaome en OnePlus allemaal GEEN last hebben van de berperkingen?

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Welke beperkingen doel je op? Zoek je iets met een (close to)stock android?

Try SCE to Aux

• Hoianddoei
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Als je zo dicht mogelijk bij Google wilt blijven denk ik dat een Google Pixel telefoon het best tot zijn recht komt voor jou.

• jeroeningen
Beperkingen in het gebruik van Google diensten.

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
jeroeningen schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:49:
[...]

Beperkingen in het gebruik van Google diensten.
Alleen Huawei en ZTE, andere merken kun je gewoon kopen

Try SCE to Aux

• rens-br

rens-br

jeroeningen schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 17:39:
Klopt het dat OPPO, Xiaome en OnePlus allemaal GEEN last hebben van de berperkingen?
Nee.

• jeroeningen
Bedoel je 'Nee, je bewering klopt niet' of 'Nee, OPPO, Xiaomi, hebben idd geen last van de beperkingen'

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:32
jeroeningen schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:52:
[...]

Bedoel je 'Nee, je bewering klopt niet' of 'Nee, OPPO, Xiaomi, hebben idd geen last van de beperkingen'
Op DIT moment hebben Oppo en Xiaomi e.d. geen last van beperkingen op hun modellen die ze hier in Europa officieel verkopen.
Modellen voor andere markten kunnen wel beperkingen hebben m.b.t. Google diensten.

• rens-br

rens-br

jeroeningen schreef op zondag 21 maart 2021 @ 17:52:
'Nee, OPPO, Xiaomi, hebben idd geen last van de beperkingen'
Nee, Oppo, Xiaomi hebben geen last van beperkingen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cyriel85
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:42
rens-br schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 14:40:
@jeroeningen kortom als ik het goed begrijp zoek je een telefoon waarop alle Google diensten goed werken? Huawei (en ZTE) zijn de enige die beperkingen heeft gekregen, dus alle andere fabrikanten die Android leveren moeten goed werken.
Let op dat Honor voor zover ik weet ook nog beperkt is. Was een dochter merk van Huawei, is verkocht. Maar nog niet begrepen dat zij al wel weer Google diensten hebben.

Overigens geldt het enkel voor nieuwere telefoons. Een 2 jaar oud model heeft wel nog gewoon Google play services.

Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee