Toon posts:

Externe ssd's Round-up

Pagina: 1
Acties:

• groen-geel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-04-2022
Mede-auteur:
  • willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08:02

willemdemoor

@willemdemoor

Ha die Willem,

Ik gebruik externe ssd's voor opslag van foto's. Die zijn ongeveer 50-70 MB per stuk.
Graag wil ik mijn laptop in het veld zo min mogelijk gebruiken voor het backuppen van de raw foto's ivm de batterij.
Kan je voortaan tests doen met een grootte van ongeveer 60MB ipv 5MB zodat het duidelijker wordt welke ssd's het beste zijn voor dit doel.

Alvast bedankt.

reviews: Externe ssd's - Bijna veertig drives getest

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat lijkt me een redelijke edgecase. Wat nou als iemand het ook wil met bestanden van 20 en 50 MB.

Overigens is 50-70MB niet enorm groot, dus ik denk dat je de resultaten aardig goed kunt extrapoleren.

Heeft ook een computer!

• Jaaap
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
groen-geel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:12:
Kan je voortaan tests doen met een grootte van ongeveer 60MB ipv 5MB zodat het duidelijker wordt welke ssd's het beste zijn voor dit doel.
Je zult op z'n minst aannemelijk moeten maken dat dat beter zou zijn voor de gemiddelde tweaker.
Vreemd dat je denkt dat t.net haar aanpak moet veranderen omdat dat voor groen-geel toevallig goed uit zou komen.

Dat betekent
Het gebeurt
Dit verandert
Wat bepaalt

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:01

Tens

fits the description

Ben ook benieuwd:
Om hoeveel bestanden gaat het, en hoeveel tijdsverschil verwacht je eigenlijk?

Misschien een tip: nieuwe batterij voor je laptop is geen optie/verbetering?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• groen-geel
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-04-2022
Gaat vaak om 500-1000 files per keer.

En nee, batterij vervangen is geen oplossing. Vaak ben ik meerdere dagen op pad met een rugzakje zonder stroom in de buurt: https://www.swedishtouristassociation.com/areas/kungsleden/

[Voor 72% gewijzigd door groen-geel op 18-03-2021 14:57]

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:06
In de video zijn de grafiekjes niet te lezen.

• xception
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 19:50
Kan er in de video op 9:34 en 11:39 even gekeken worden naar groene flitsen? Dacht al dat het aan mijn monitor lag maar het zit in de video. Het beeld knippert echt maar een halve seconde.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee