Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Externe ssd's Round-up

Pagina: 1
Acties:

• groen-geel
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-03 21:22
Mede-auteur:
  • willemdemoor
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 14-06 09:49

willemdemoor

@willemdemoor

Ha die Willem,

Ik gebruik externe ssd's voor opslag van foto's. Die zijn ongeveer 50-70 MB per stuk.
Graag wil ik mijn laptop in het veld zo min mogelijk gebruiken voor het backuppen van de raw foto's ivm de batterij.
Kan je voortaan tests doen met een grootte van ongeveer 60MB ipv 5MB zodat het duidelijker wordt welke ssd's het beste zijn voor dit doel.

Alvast bedankt.

reviews: Externe ssd's - Bijna veertig drives getest

• Frank HF
  • Registratie: augustus 2003
  • Niet online
Dat lijkt me een redelijke edgecase. Wat nou als iemand het ook wil met bestanden van 20 en 50 MB.

Overigens is 50-70MB niet enorm groot, dus ik denk dat je de resultaten aardig goed kunt extrapoleren.

"Mijn gehoor en alertheid zijn als een 360 graden radar om me heen en beweeg me zo door het verkeer dat ik niet perse gezien hoef te worden." © by Knightwolf

• Jaaap
  • Registratie: februari 2000
  • Niet online
groen-geel schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 13:12:
Kan je voortaan tests doen met een grootte van ongeveer 60MB ipv 5MB zodat het duidelijker wordt welke ssd's het beste zijn voor dit doel.
Je zult op z'n minst aannemelijk moeten maken dat dat beter zou zijn voor de gemiddelde tweaker.
Vreemd dat je denkt dat t.net haar aanpak moet veranderen omdat dat voor groen-geel toevallig goed uit zou komen.

Zure regen: vnl. zwaveldioxide (en stikstofoxiden en ammoniak), 89% minder sinds 1980: FIXED
Gat in ozonlaag: vnl. drijfgassen (CFK's), gat dicht in 2060: FIXED
Broeikaseffect: vnl. CO₂ (en methaan en lachgas), afbouw uitstoot begonnen

• Tens
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 20:07

Tens

functie elders

Ben ook benieuwd:
Om hoeveel bestanden gaat het, en hoeveel tijdsverschil verwacht je eigenlijk?

Misschien een tip: nieuwe batterij voor je laptop is geen optie/verbetering?

Gezondheidsclaim in afwachting van Europese goedkeuring

• groen-geel
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 22-03 21:22
Gaat vaak om 500-1000 files per keer.

En nee, batterij vervangen is geen oplossing. Vaak ben ik meerdere dagen op pad met een rugzakje zonder stroom in de buurt: https://www.swedishtouristassociation.com/areas/kungsleden/

[Voor 72% gewijzigd door groen-geel op 18-03-2021 14:57]

• segil
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 14-06 14:19
In de video zijn de grafiekjes niet te lezen.

• xception
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 21-05 20:45
Kan er in de video op 9:34 en 11:39 even gekeken worden naar groene flitsen? Dacht al dat het aan mijn monitor lag maar het zit in de video. Het beeld knippert echt maar een halve seconde.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True