Toon posts:

Philips SHB4305 headset

Pagina: 1
Acties:

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Ik heb via Ibood een Philips SBH4305 headsetje gekocht, maar het lijkt nogal een miskoop.

Op de telefoon werkt het vrij aardig, het geluid is redelijk goed, zowel voor muziek als voor bellen. Ik heb m echter gekocht voor online meetings en daar zit het probleem.

Zowel in Teams als in Meet is het geluid, wanneer ik instel op de "handsfree" modus van de headset totaal onherkenbaar vervormd.

Kies ik voor de normale stereo output van de headset, dan hoor ik geen geluid, niet wanneer ik testcalls doe, ook niet wanneer ik bij devices testgeluiden afspeel.

Vreemd genoeg werkt het soms wel als ik "windows" geluid, bijv Spotify afspeel, maar soms ook weer niet. Het lijkt alsof de playbackdevice blokkeert of zo, maar als ik bij devices kijk dan wordt er wel degelijk muziek afgespeelt, want het outputbalkje beweegt. Geluid is er echter niet (alleen wat ruis)

Ik heb het "handsfree" device uitgeschakeld (want onbruikbaar), maar krijg ook dan geen geluid over het hoofdtelefoon kanaal.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Behalve natuurlijk de mental note niet in iBood aanbiedingen te trappen in de toekomst... al jaren de verleiding kunnen weerstaan na eerdere miskopen maar toch weer ingetrapt

Edit; inmiddels ben ik erachter dat wanneer ik het handsfree device uitschakel de microfoon niet meer werkt (logisch wellicht), maar met dit device enabled en de headsetmicrofoon als opnameapparaat is het geluid sowieso niet over het stereokanaal te spelen, of krijg ik hetzelfde vervormde onherkenbare geluid (maar dan highdef over het stereokanaal)
Na een testcall slaat het ding vast en komt er een monotone brom uit de headset

[Voor 14% gewijzigd door Stefke op 18-03-2021 10:44]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee