• Tw8nnie
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-08-2022
Hallo, ik heb mijn HEOS AVR ingeruild voor een Denon AVR S-750H, en die wilde in vanmiddag na ontvangst uiteraard meteen installeren. Nadat ik deze middels de ARC connectie had verbonden met mijn televisie, een LG 49NANO866NA, was het de bedoeling dat ik de verdere setup via mijn TV zou voltooien. Want dat is wat Denon vermeld in de verkorte handleiding. Echter, wat ik ook probeer, ik krijg de setup echt niet in beeld. Ik heb alles gecontroleerd, de HDMI ARC verbindingen kloppen, op de TV heb ik de juiste ingang geselecteerd, de HDMI ARC maar op mijn TV verschijnt via deze ingang de melding "geen signaal". De normale live televisie vai de CI+ module van Ziggo werkt gewoon, ik heb dus wel televisie maar de gewenste speaker setup van mijn nieuwe Denon zie ik helaas niet verschijnen. Doe ik iets verkeerd? Vergeet ik iets of zie ik iets over het hoofd? Mijn HEOS AVR werkte overigens ook gewoon, dat terzijde... Wie helpt me...! |:(

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:30

Audione0

Strijdt der titanen

De tv en de receiver zijn middels een HDMI kabel beide via de ARC HDMI verbinding aangesloten? Beide op HDMI ARC gaat denk ik niet helemaal lekker..

Steek de HDMI kabel op een normale HDMI ingang in de TV (geen ARC op de TV) eens op de HDMI ARC/EARC op de receiver, om te zien dat je het "Denon AVR menu" op de tv dan wel ziet?

[Voor 24% gewijzigd door Audione0 op 17-03-2021 20:17]

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Tw8nnie
helaas levert dat exact hetzelfde resultaat op, ook "geen signaal" melding

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:30

Audione0

Strijdt der titanen

Heb je een ander HDMI beeldscherm om uit te sluiten dat het niet aan je scherm ligt? En anders denk ik RMA?

Of een reset:
1. Turn off the power using .

2. Press. while simultaneously pressing TUNER PRESET CH + and TUNER PRESET CH –.

3. Remove your fingers from the two buttons when “Initialized” appears on the display.

Dit heb ik ook nog gevonden:

https://manuals.denon.com/AVRS750H/NA/EN/DRDZSYdunptbxb.php

Of anders dit :)
https://www.google.nl/sea...lient=mobile-gws-wiz-serp

[Voor 95% gewijzigd door Audione0 op 17-03-2021 21:56]

Intel 6800k@4000Mhz / Asus Strixx X99 Gaming / Scythe Mugen 4 / Ballistix Elite 32 GB DDR4-2666@3000Mhz / Crucial M500 – Samsung 750 Evo - Samsung F3 1TB@RAID 0 / MSI RTX 2080 Gaming X Trio / Corsair Hx750i / Alles in een Define R5 Black gepropt

• Tw8nnie
kan ik morgen wel proberen, maar zoals gezegd was m'n HEOS AVR ook op deze tv aangesloten en dat werkte gewoon dus het scherm kan eigenlijk niet de oorzaak zijn lijkt me...

• Tw8nnie
Zojuist geprobeerd op een Sony Bravia met ARC aansluiting en een reguliere HDMI aansluiting, geeft beiden hetzelfde resultaat en helaas is dat niet het gewenste. Ook de instellingen beeldinstellingen nog nagelopen, betreft 16:9 en zou geen probleem moeten opleveren. Al met al zeer teleurstellend natuurlijk... :(

• Luuk013
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 23:00
Zie je het menu wel op het disay van je versterker?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:31

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Het klinkt alsof de hdmi output gewoon stuk is. Ik zou voor een omruilactie gaan.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee