Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Productgegevens] QNAP TS-873A-8G aantal bays

Pagina: 1
Acties:

• kluyze
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
pricewatch: QNAP TS-873A-8G

Ik heb van de QNAP TS-873A-8G een aanpassing van de specs aangebracht, en hier ook mooi een mail van gekregen. De meeste aanpassingen zijn ook doorgevoerd, echter is het aantal bays van deze NAS niet aangepast. En ik vroeg me af of dit bewust was of niet?

De pricewatch meld 10 bays, mogelijk dat hier bedoeld wordt de 8 bays en daarnaast ook de 2 interne pci-e m.2 sloten. Echter staat dan de pricewatch: QNAP TS-873 met dezelfde configuratie, welliswaar met sata m.2 sloten ook maar als een 8 bay nas in de pricewatch.
Of is dit nog een puntje dat vergeten is bij de aanpassing?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10:16

Mooijekind

Manager Product Content
Het zou idd 10 bays moeten zijn. 8 bays en 2 interne pci-e m.2 sloten.
Bij de andere hebben we dat dan over het hoofd gezien.
Ik zal deze ook nog even gaan aanpassen.

• kluyze
  • Registratie: augustus 2004
  • Niet online
Ok, misschien is het dan ook een optie om bij het item 'Behuizing bay intern' ook M.2 80mm als optie bij te zetten. Ik zie alleen niet dat er ook 2 interne bussen kunnen gespecificeerd worden, bij bv de TS-x73 is de m.2 ook sata, maar bij de TS-x73A is dat pci-e 3 x1.

Ik zou ook het via een 'verbeter productgegevens' kunnen doen. Maar misschien is dit sneller?

• Mooijekind
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10:16

Mooijekind

Manager Product Content
Ik zal hem hier intern even op een lijst zetten dat we gaan kijken hoe we dit het beste kunnen gaan weergeven.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True