Aangezien de BTC en de andere cryptio coins qua waarde door het dak heen gaan, ben ik benieuwd hoe het nou precies zit.
Het doel is om maandelijks een grijpstuiver (Koffie op het station bijv) bij te kunnen te verdienen.
Om te starten is het bedoeling om een HP All-in-One hiervoor aan het werk te zetten.
Specs:
- 45 Watt adapter (ik ga even uit van 80% eff.)
- I3 7100U, Intel HD 630
- 8 GB Ram
- 240 GB SSD
- Win 10 x64
(Geen bijzondere specs, maar je moet ergens beginnen + staat stof te happen)
De n00b vragen:
- Kan ik zomaar ergens een miner client downloaden en starten of heb ik eerst een crypto coin wallet nodig?
- Heeft elke Crypto coin z'n eigen wallet of is het 1 wallet lust alles?
- Ik zie sommige naar Nicehash wijzen (laatste reacties hierover waren van 2018.. beetje oud), is dat wat en hebben die nog ergens (verborgen) kosten?
Dank Alvast!
Het doel is om maandelijks een grijpstuiver (Koffie op het station bijv) bij te kunnen te verdienen.
Om te starten is het bedoeling om een HP All-in-One hiervoor aan het werk te zetten.
Specs:
- 45 Watt adapter (ik ga even uit van 80% eff.)
- I3 7100U, Intel HD 630
- 8 GB Ram
- 240 GB SSD
- Win 10 x64
(Geen bijzondere specs, maar je moet ergens beginnen + staat stof te happen)
De n00b vragen:
- Kan ik zomaar ergens een miner client downloaden en starten of heb ik eerst een crypto coin wallet nodig?
- Heeft elke Crypto coin z'n eigen wallet of is het 1 wallet lust alles?
- Ik zie sommige naar Nicehash wijzen (laatste reacties hierover waren van 2018.. beetje oud), is dat wat en hebben die nog ergens (verborgen) kosten?
Dank Alvast!
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving