Ik heb, naar tevredenheid, een pricewatch: LG UltraGear 27GL850 Zwart monitor. Ik heb niet heel veel ruimte op mijn bureau, dus wilde het in de eerste instantie bij 1 monitor houden. Nu ben ik het alt-tabben eigenlijk al vrij snel zat en wil ik een kleinere monitor ernaast voor discord, browsen en YT.
Mijn opstelling staat in de woonkamer en ik zou dus graag een monitor hebben die goed past naast mijn huidige LG. Het mooist zou zijn een kleiner formaat monitor die op z'n kant (halve slag gedraaid) net zo hoog zou zijn als mijn LG.
Is hier een soort richtlijn voor? Dat bijv xx" hetzelfde is als xx" gedraaid? De hoogte van mijn scherm is 364.8mm (zonder stand). Echter als ik daar op selecteer als breedte wordt ik weinig wijzer.
Iemand die een goede tip heeft?
Dimensies huidige scherm:
Afmetingen met standaard (W x H x D) 614.2mm * 574.8mm* 274.4mm
Afmetingen zonder standaard (W x H x D) 614.2mm * 364.8mm* 56.3mm
Mijn opstelling staat in de woonkamer en ik zou dus graag een monitor hebben die goed past naast mijn huidige LG. Het mooist zou zijn een kleiner formaat monitor die op z'n kant (halve slag gedraaid) net zo hoog zou zijn als mijn LG.
Is hier een soort richtlijn voor? Dat bijv xx" hetzelfde is als xx" gedraaid? De hoogte van mijn scherm is 364.8mm (zonder stand). Echter als ik daar op selecteer als breedte wordt ik weinig wijzer.
Iemand die een goede tip heeft?
Dimensies huidige scherm:
Afmetingen met standaard (W x H x D) 614.2mm * 574.8mm* 274.4mm
Afmetingen zonder standaard (W x H x D) 614.2mm * 364.8mm* 56.3mm
there's no tweak without the tweaker